網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
張敬軒加油丫!!! 我支持你....
2007/07/09 20:16:05瀏覽119|回應0|推薦2

June 7, 2007

最近心情起伏很大...
愛上一首歌... 酷愛
軒仔真係唱得好好好好!無得頂
林夕嘅詞...攞我命聽到我置身其中...
~ 好奇怪...首歌慘得異常有種輕快節奏感
最驚喜嘅係軒仔比左另一種感覺大家.唔唱自己嘅歌...
今次有林夕+ vincent chow + gary tong嘅出品.
一向自言怕唱低音嘅軒仔...無難倒之餘...
唱出另一感覺...可能係...我未聽過佢rap吧
這是繼推出第一張廣東話專輯後,出爐的新單曲----酷愛。
酷愛----是軒仔的老本行R&B,對於軒仔來說駕輕就熟。
這首歌的推出,驚喜萬分;
失望的是,,,
軒仔好像愈來愈淡出幕後工作了。
從軒仔的表現開始:
第一要讚的是咬字!
因為大部分字都可以唔需要睇歌詞都明白,軒仔真的進步了。
哩首歌一開始個段好明顯的低音,
軒仔告訴了大家:他不但高音準,低音也強勁。
這個舉動證明了軒仔的音域又跨了一大步。
隨著落去...音調愈來愈高了。
就拿......"我估錯這個世界得到教訓" 哩句,
軒仔的假音又成熟了,再不是好像突然扯上去的效果了。
而且添了一分味道.好正呀。
而...和聲部分,軒仔把聲線攀高攀低,
帶出了愛恨交纏的感覺.崇拜---軒仔令我真係覺得自己品味高左。
由--道別並無罪也沒權問你內情--
然後去和聲...竟然有13秒。
雖然唔算好長的時間,但是----道別並無罪也沒權問你內情---
這句唱的時候要用了,呼氣的控制要好掌握再直接去和聲,
哩點係有難度的.
而最令我發瘋的....
係加了RAP,哩個係軒仔最新的嘗試。
高低音的文纏,唱與RAP的交曡,
愛恨交纏的痛苦和決定分開的猶疑表露無遺更加突出。
突出了軒仔的聲線。
而歌詞方面,好入肉。無特別細緻的修飾,
而RAP的部分好明顯甘表達出歌者心情,真的好大膽。
我係上綱論壇得知:
哩首歌.
目前係香港樂壇可以叫做....神級的作品。
因為太大膽的嘗試!
而我的軒仔將呢首歌唱出既味道黎~~
呵呵....(詞都好緊要)真係好好聽丫!!!
我諗唔係咁多人唱得到佢咁有感情啦!!
張敬軒加油丫!!! 我支持你....


( 心情隨筆愛戀物語 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=1079340