網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
最後一天
2007/07/09 20:12:34瀏覽117|回應0|推薦1

 

June 6, 2007

仲記得:
當天第一次見到來見工的你,那情節就似係尋日剛剛發生咁.
從那天起就...註定了我地的友情會令大家失眠.
舊日的笑聲,飲著啤酒,一直吹水.
(喂..唔好走)
你仲要講:再去玩呀.
那時的我們好自由... 你每天都伴在我左右.
閉上眼... 煩惱都通通Go Go Go Go...
沒有什麼好在乎/亦都沒有什麼好驚.
(唔清楚我地的同事,仲以為我們係情侶!)
咯咯....
這些回憶...把它忘記吧!
若然係可以的話,也算係一種幸運.
人生啊..
有咩野可珍惜..根本無奢侈的友情.
同你做朋友...唔想有來世. 
我地的友誼....
今天已經到左終點/大家都不必道歉.
最後一天,我要放棄之間所有的一切.
現在令自己的視線模糊,係你離開前;
不要再記得你的笑容/說話的語氣.
三萬英呎的天邊... 沒有什麼所謂的敷衍.
原來===愛與恨只係一線之差.

( 心情隨筆愛戀物語 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=1079331