網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
選擇
2007/07/09 19:49:50瀏覽116|回應0|推薦0

May 11, 2007

日子耐左....
慢慢發覺佢比你對我還要好.
因為佢有既野.
係你一直以來都無真正向住我表態既野.
我要選擇佢嗎?
佢那輕聲呢喃的溫柔聲音.
佢有著懂得係我生氣時....做鬼臉的表情.
而你仍然都係那個反應(係的生氣時)
又或者係一個傷心的哭臉係我眼前.
我刻意同你少左見面;
你係留意到;但沒有行動黍表示.
佢係好仲意我.但我沒有接受.(依然同佢做返朋友)
係哩段時間裡;
對我佢一直都沒有強求過....
只係溫柔甘同我講:佢會等我.當佢係咩野身份都無所謂.
仲話要等我同你真係分開了,我先接受佢哦.
但係佢明知道這樣是無可能的.
佢亦寧願聽到我那樣不可能的答案.
佢好傻!!!!
真係傻豬黍架.....
有時我真係覺同佢一樣甘傻.
其實我應該選擇佢。
俾自己同埋BB都有個新開始呀'
點解唔嘗試呢?
唔開心時;
佢既安慰增加左我既罪惡感.
(一句對不起、兩句對不起)
佢只向著我笑著/無講D咩野.
每一諗起你....
我真係試圖想從此忘掉你呀!
都係做唔到...
只會更加深了對你的記憶。
令我好想見你~~~
BB~~~你係可以俾多D溫柔多D體貼我架.
點解同佢日子甘淺;
為何佢會比你對我還要珍惜/還要關心呢!
如果可以俾多D溫柔多D體貼架話;
甘樣就唔會有無謂的傷心.
也唔洗一次又一次甘令我係希望中絕望'
又係絕望中睇到希望呀。
BB....
我既心聲....你仲未收到嗎?

( 心情隨筆愛戀物語 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=1079282