網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Friends
2007/07/09 19:39:04瀏覽128|回應0|推薦3

May 3, 2007

(交友滿天下,知己能有幾個?)

其實有邊個會想同一個見人講人話,

見鬼講鬼話既所謂"長舌婦""是非精""屎狒鬼"做朋友哦!

 我相信無人會想身邊既朋友係甘樣的人.

但係..... 世事往往就係甘巧合;愈唔想面對,却就係避唔過!

正所謂.... 世事難測'知人口面却不知心'

在幾年前我就己經嘗試左這種滋味了.

俾最好/最知心的知己出賣;

係背後講不是啦/仲要無果樣講到有.

顛倒事實....

一諗到平時有講有笑'而當傾近況時;

(上綱留言...都會係長篇小說)

估到估唔到.....

一直以來;

表面上咩野事情都可以分享/但係係背後却係另一回事;

(你們感受到嗎....)

 哩種滋味真係好---好難受;

根本無法用文字詞意黍形容!

 雖然係過左好耐好耐了...

但果D童年往事一諗起,就好似尋日發生甘...如此的清澈;

唉??????

總之一諗到佢的一切所做所謂時,就會好憤怒~~~

 本以為唔會再有這樣的朋友出現係身邊啦!!!!

可惜世事並不能如此的須我意.

在今天又要再俾我多一次考驗.....

(真係太好笑'''我只好俾內心如此的反應)

而人真係---好得意;


通常都只會忘記一齊笑過既朋友,

但係却永遠忘記唔到一齊傷心哭泣過既知己.


我一直都認為身邊有朋友的才智,先可以令自己慢慢甘變得有才智.


由始至終;


係我心目中無咩野可以比一個真誠而又聰明既朋友更可貴.


我記得係幾年前..


有個朋友問我:


如果俾友情同愛情我選擇/我會選擇邊個?


如果可以的話;


我會再次同佢講多一次...


到今日'我仍然係會選擇友情!


或者...


佢又會俾返當時相同既回覆;


係呀....無錯...


到而家為止...


我哩個諗法仍舊甘天真/甘白痴/自己呃自己!


但係無論會得到點樣的結果;


對我黍講並唔係好難過!


因為我一路都係度經歷中.....無咩大不了!


朋友---兩個字係好普通,


但係有邊幾個人會真係清楚明白知道?


真正的朋友係如此的難得呢!!


而且真心的知己就更加難揾了????


要揾可以成日吃喝玩樂的朋友係好易---隨傳隨到.


而要揾個可以分享喜怒哀樂既知心朋友呢?


(難唔難呀...)要去邊度揾呢?


ok`````


就算真係俾你好幸運甘揾到;


之後就要學...如何保存住之間既感情.


唉......


我認為人既感情亦係好似一本書甘;


亦都需要之間的培養.


(友情亦唔例外!)
雖然好多時我都好唔開心...


但我仍然覺得我既人生係如此的幸運....


因為我身邊一直都仲有佢地喔???

( 心情隨筆愛戀物語 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=1079256