網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
厭惡....假面的告白
2007/07/09 19:15:53瀏覽106|回應0|推薦1
April 30, 2007

你知唔知你真係好假呀~好識做戲 ......
(今年既影后非你莫屬呀~~) 
 對住你.. 開始我唔可以再忍氣吞聲了.

你既自怨自艾...

令我覺得你係弱者.*表面上*

我唔想同情你~~

因為你其實係一個懂得積極同堅強的女仔.

平日係假面的你..

總覺得自己是世上最可憐的人!

你有沒有檢討過你自己.

為什麼會要扮成這樣>.<

難道你自己唔洗負點責任嗎?

失敗.....

係你既人生裡;

你覺得全世界的人都對你唔住/

認定全世界的人都應該對你好.

如有唔對你好的人,就唔係朋友.

噢??????????????

我好想對你講:食屎啦....你....

你知唔知為左你既事/有幾多人因你而煩惱呀!

煩惱著...應該點樣同你講,

應該點樣做比較唔會傷害到你.

呀..莫名其妙;

其實哩d唔關我事呀.

你工作態度差???被人話根本係好正常既事.

幫你要替你找藉口/

到最後讓你受下小小的傷害啦.

事情的真相你係知呀~

因此我相信你會明白我的意思~~

我俾你激死了....

你真好意思同我講:

話你經唔起第二次的打擊....

唉....好好笑...笑死我...

??危機意識???我係你身上學到的.

你同全世界講:話你覺得好委屈.

我唔知別人會怎樣諗我.

因為走既人係你而唔係我/

甘我係唔係就被他們講閒話嗎?

王仔...叫我唔好諗甘多...

我當然知啦.

因為我問心無愧......

但朋友你是這樣的對待我!

( 心情隨筆愛戀物語 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=1079196