網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
關於----深紫友里(蕃薯)
2007/07/09 17:40:32瀏覽234|回應0|推薦4

係呀~~係呀~~我就係蕃薯啦!
哩個花名真係無幾多個朋友知架.
Me---蕃薯;
其實都係一個仲意潮流.一切事物都要追求完美既Girl.
時常俾人既感覺係一個好cool兼好任性,
晚晚仲意出去Wet既'辣椒仔'
但真正既我係個外冷內熱架,仲係好重感情添.
任何一個女仔都希望能夠揾到心中的---最愛!
而蕃薯--我都唔例外哦??
不過;就係唔會信---承諾/這兩個字.
可能係因為太年輕吧??因此唔會甘輕易對任何野實施承諾!
好多人都係感情路上....
維持著兜兜轉轉'先發覺*最愛*根本唔知係邊?
究竟要點樣先至揾到呢?
So.....
係我既字典裡面:
係唔希望每件事(人都一樣)要等到錯過左,
先至識得珍惜,要等到分開左,先知對方既好.
唔想到左失去先知後悔!(哩個會係好無奈的時刻)
因此蕃薯係唔會俾自己有後悔的決擇!
但係....
(人生有太多的無奈'現實有多的限制!)
係感情路上;唔知是否係太執著既原因'
因此一直都好想對象可以仲意Me多過我仲意佢.
因為可以甘樣的話;甘佢就能夠對我在乎多d,
緊張多d呀~~
這樣就唔會有"假面的坦白".
甘樣就足夠了!
雖然係成長過程中;感情路程上..
係有過好多好多---甜酸苦辣.
而哩d早於成為過去式.只留係回憶裡.....
曾經的蕃薯;都試過等待戀愛幸福既來臨;
之後先明白到:
愛--根本就係一件千迴百轉既事!!!!
(哩個係我最仲意的愛情小說作家--張小孄講的)
到我明白左後;
我就覺醒.....
對任何事物都唔會強求,慢慢甘....
開始學識,凡事隨波逐流,須其自然了~~~
活到現在20年啦.(仍然係個好孩子氣的小朋友)
在這20年裡;成長過程上...
有過開心/有過傷心/有過失望/亦有過期待;
就連人生中最可悲的遺憾都有既Me.
來到今天.....
此時此刻....人生經驗都算幾多
'好似長大左的蕃薯;
終於明白體會到一個大道理:
幸福並不是必然的,
(但我係成長中得到過幸福)
任何事---有因必有其果.
做人只要簡簡單單'珍惜目前所擁有的任何野'
識得知足常樂就很幸福了.
P.S.命運自有佢的安排'凡事要順其自然哦! 
( 心情隨筆愛戀物語 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=1079029