網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
西洋老歌─木匠兄妹~昨日重現
2009/10/29 22:14:53瀏覽1511|回應1|推薦6

每一首歌都是我的最愛

重溫往日情懷
我很喜歡他們的歌曲現在聽來幾乎首首都是經典


http://www.youmaker.com/

yesterday once more~木匠兄妹~昨日重現

When I was young
當我年輕時

I'd listen to the radio
我常聽著收音機

Waiting for my favorite songs
等待我最喜愛的歌曲

When they played I'd sing along
播出時就跟著哼哼唱唱

It made me smile
那總是使我面露微笑

Those were such happy times
那真是一段快樂的時光

And not so long ago
就在不久以前

How I wondered where they'd gone
我很想知道它們到哪裡去了

But they're back again
但它們終究回來了

Just like a long lost friend
像個失去聯絡很久的朋友

All the songs I loved so well

UNCHAINED MELODY(第六感生死戀-空中補給 Air Supply)


http://www.youmaker.com/

Oh, my love, my darling
I've hungered for your touch
A long, lonely time
And time goes by so slowly
And time can do so much
Are you still mine?

I need your love, I need your love
God speed your love to me
Lonely rivers flows to the sea, to the sea
To the open arms of the sea

Lonely rivers sigh, wait for me, wait for me
I'll be coming home, wait for me

Oh, my love, my darling
I've hungered for your touch
A long, lonely time
And time goes by so slowly
And time can do so much
Are you still mine?

I need your love, I need your love
God speed your love to me

這首歌陪我渡過了三年的兵役時光,當時幾乎每天都啍著這首歌。

老鷹之歌


( 休閒生活網路生活 )
推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=jyhhongteng&aid=3382932

 回應文章

幸福☆Anita_暫離,暑假再回來
等級:8
留言加入好友
聽不膩的英文老歌
2009/11/01 20:46

木匠兄妹的歌我也喜歡

那首..Please Mr. Postman也是膾炙人口的歌喔!

Air Supply是個很棒的樂團

我有他們唱的.. All Out Of Love

Even The Nights Are Better 、Lost In Love

Making Love Out Of Nothing At All、Open Arms.............

都好好聽 沒辦法一一列出來 太多了

老鷹之歌也是經典

在我讀書的時候它已經算是有一點"老"的歌了

您今天分享的都是我常聽的歌

太棒了!我喜歡.....................


歡迎走進Anita的內心世界.........