網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
塞爾維亞(Serbia)歌手Petar Aničić參賽歌曲Heartbeat
2020/10/30 04:02:14瀏覽533|回應0|推薦22

2020年歐洲青少年音樂大賽(Junior Eurovision 2020),11月29日將在波蘭舉行.

塞爾維亞(Serbia) Petar Aničić  Heartbeat

歌詞翻譯

Do you, do you, do you, when we meet,   

You think the same as me?

How on the sun on the sky spreads,

Earth stops.

Time stops, the clock too,

Wind stops its flight.

Only a heartbeat is heard,

Silently when the world is spinning.

當我們見面時,你,你,你嗎?

你覺得和我一樣嗎?

天空上的太陽如何傳播,

地球停下來。

時間也停了,時鐘也停了,

風阻止了它的飛行。

只聽到心跳

當世界在旋轉時,沉默。

And its clear that you and me,

One part of the same unrest.

How should I come closer to you,

To hold the breath.

And its clear thet you and me,

One part of the same universe

Were like stars,

Of our silent musical

很明顯,你我

同一動蕩的一部分。

我應該怎麼靠近你

屏住呼吸。

很明顯,你我

同一宇宙的一部分

我們就像星星,

在我們無聲的音樂劇中

Does, does, does, when we meet,

The wind stops its flight

Only a heartbeat is heard,

Silently when the world is spinning.

當我們見面時做,做,做

風停止了它的飛行

只聽到心跳

當世界在旋轉時,沉默。

And its clear that you and me,

One part of the same unrest.

How should I come closer to you,

To hold the breath.

And its clear thet you and me,

One part of the same universe

Were like stars,

Of our silent musical

很明顯,你我

同一動蕩的一部分。

我應該怎麼靠近你

屏住呼吸。

很明顯,你我

同一宇宙的一部分

我們就像星星,

在我們無聲的音樂劇中

Like theyre mad, steps get silent,

Of this magical moment.

Heartbeat is hears,

Of my heart and your heart

就像他們生氣一樣,腳步變得沉默,

在這個神奇的時刻。

聽到心跳,

我的心和你的心

(English part):

I wonder if you hear it too,

Not a whisper am I letting through.

We are a single heartbeat,

Life has torn.

I wonder if you feel it too,

But you hear it deep inside of you.

Pounding out of river,

We are moving to...

我想知道你是否也聽到了

我沒有讓我耳語。

我們只是一個心跳,

生活已經破裂。

我想知道你是否也感到

但是您會深深地聽到它。

衝出河水,

我們正在向...

( 休閒生活音樂 )
推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=julian2021&aid=151756348