網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
[歌詞自翻]Michael Jackson--Mophine
2009/08/08 20:55:04瀏覽1074|回應1|推薦2

Mophine 嗎啡

by:MJ

翻譯:EVAN

(= =+話説這篇純粹爲了旋律慕名而來。)

He got flat baby 他有氣無力 寶貝
Kick in the back baby 背後一腳 寶貝
A heart attack baby 心臟病發 寶貝
I need your body 我需要你
A hot kiss honey 熱吻一個 親愛的
He's just a bitch baby 他真是條賤狗 寶貝
You make me sick baby 他讓我感到惡心 寶貝
So unrelying 一點也不可靠
I'm such a swine baby 我就是這般卑賤
All down the line daddy 遊走於底線
I hate your kind baby 我不喜歡你這類的人 寶貝
So unreliable 一點也不可靠
A hot buzz baby 熱火朝天寶貝
He's one of us baby 他是我們一原 寶貝
Another drug baby 換其他的藥吧 寶貝
You so desire 你真饑渴
Trust in me & 相信我
Trust in me 信任我
Put all your trust in me 把你的一切托付於我
You're doin' morphine 他們有嗎啡 寶貝
Kicked in the face baby 面對現實吧 寶貝
You hate your race baby 你厭惡你的種族 寶貝
You're just a liar 你只是個騙子
Your every lick baby 你每舔一口 寶貝
Your dog's a bitch baby  你讓我惡心 寶貝
You soul survivor 你存在的靈魂
She never cut from me 她從不因為我而感到傷心
She never cut baby 她從不傷心 寶貝
I had to work baby & 我得工作了 寶貝
You just a rival 你只是個對手
Always to please daddy 總得去愉悅他
Right up and leave daddy 起來離開離開你爸吧
You're throwing shame daddy 你丟了你爹的臉
So undesirable 沒有一點必要!
Trust in me 相信我
Trust in me 信任我
Put all your trust in me 把一切都交給我
You're doin' morphine 你在用嗎啡!
Go'on babeRelax 放輕松點
This won't hurt you 這沒有傷害
Before I put it in 閉上眼睛,數到10
Close your eyes and count to 10 慢慢將它注射到體內
Don't cry 別哭泣
I won't convert you 我不會改變你
There's no need to dismay 沒必要如此緊張
Close your eyes and drift away 閉上眼睛,感覺飄然
Demerol
Demerol
Oh God he's taking Demerol 上帝啊,他在使用
Demerol
Demerol
Oh God he's taking Demerol
He's tried 他盡全力
Hard to convince her 去向她證明
To be over what he had 他要去拋棄他所拋棄的一切
Today he wants it twice as bad 今天他要用兩倍的藥
Don't cry 別哭泣
I won't resent you 我不會恨你
Yesterday you had his trust 昨天,你取得了他的信任
Today he's taking twice as much 今天他就要服用兩倍(的藥劑)

Demerol 
Demerol 
Oh God he's taking Demerol 上帝,他在使用
Demerol
Demerol 
Oh God he's taking Demerol 上帝啊,他在使用
Oh!He got shit baby 他知道什麼 寶貝
Your dog's a bitch baby 你的賤狗 寶貝
You make me sick baby 你讓我惡心 寶貝
You are a liar 你只是騙子
Is truth a game daddy 真理就是游戲
To win the fame baby 為了贏得游戲的陰謀
It's all the same baby 全部都一樣 寶貝
You're so reliable 你真可靠
Trust in me 信任我
Trust in me 信任我
Put all your trust in me 把所有的一切交給我
She's doin' morphine 她在使用嗎啡!
Hoo!You just sit around just talkin' nothing 你四處閑蕩,無話可說
You're takin' morphine 你在使用嗎啡!
Hoo!Go'on baby 繼續啊 寶貝
You just sit around just talkin' nothing 你四處游走,無話好說
You're takin' morphine 你在使用嗎啡!
Hoo-hoo!Just sit around just talking nothing about it
You're takin' morphine
You just sit around just talking about it
You're taking morphine
You just sit around just talkin' nothin'And takin' morphine……


( 知識學習語言 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=verchie&aid=3207498

 回應文章

一杯飲料
等級:8
留言加入好友
>>Oh God he's taking Demerol 上帝,他在使用
2009/08/09 10:23
嗯... 剛睡醒、一下會錯意

以為他說上帝在嗑藥 ~

基督教會抓狂的說~

肆兒(verchie) 於 2009-08-09 14:11 回覆:

=v=話說剛開始翻譯也是這樣翻的。。。

後來,= =重復了很多次感覺有點奇怪。

才發現,錯了