網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
您何以如此恩待我? Why Are You So Good To Me?
2013/04/30 03:31:00瀏覽55|回應0|推薦0

我在大多倫多。

星期四、星期五、星期六、星期日、星期一........祝福滿滿。

主啊,您的恩待何竟如此,叫我承受這樣不勝負荷的醇美友誼、舊雨新知?

這星期還有許多的舊敘、協談、輔導、歡聚......願主您的應許、您的能力與愛、繼續與我同在。

誠如保羅在哥林多後書1:4 說,在一切的患難中,他安慰我們,叫我們能用神所賜的安慰、去安慰那遭各樣患難的人。

主啊,願我成為一個合您心意的僕人、一個效法基督的負傷醫治者!

願您所應許的內在醫治,深度進入並觸摸我親愛弟兄姊妹的破碎!


I have been in the Great Toronto, experiencing the love of God.

Just as Paul says in 2 Corinthians 1:4, Blessed be the God and Father of our Lord Jesus Christ, the Father of mercies and the God of all consolation, who consoles us in all our affliction, so that we may be able to console those who are in any affliction with the consolation with which we ourselves are consoled by God.

Make me a servant, O my Lord, make me a wounded healer like you are!

O Lord our God, may the inward healing of your steadfast love deeply reach, and touch the brokenness of  my dearest Sister and Brother!


( 心情隨筆工作職場 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=thedawnsailing&aid=7910741