網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
好聽的歌(That's what friends are for╱Dionne Warwick & friends)
2010/02/03 18:26:23瀏覽1920|回應0|推薦5

 

 

That's what friends are for╱Dionne Warwick & friends

 

 

And I never thought I'd feel this way

And as far as I'm concerned

I'm glad I got the chance to say

That I do believe I love you

And if I should ever go away

Well then close your eyes and try

to feel the way we do today

And then if you can remember

 

*Keep smiling, keep shining

Knowing you can always count on me for sure

That's what friends are for

For good times and bad times

I'll be on your side forever more

That's what friends are for

 

Well you came and opened me

And now there's so much more I see

A so by the way I thank you

And then for the times when we're apart

Well then close your eyes and know

These words are coming from my heart

And then if you can remember(*)

 

 

 

 

那就是朋友相處之道╱狄翁渥薇克&好友們

 

 

從沒想過我會有這樣的感覺

對我來說

我很高興自己能有機會說:

我確定自己真的愛你

如果我必須離去

那麼,閉上你的雙眼

試著感受我倆今天所做的

然後,如果你還記得..........

 

保持你的笑容,光彩煥發

請你相信,你永遠都可以倚靠我

那就是朋友相處之道

不論是歡樂時光或是苦難的時刻

我永遠都在你左右

那就是朋友的好處

 

你來到我身邊,啟發了我

如今,我比以往看得更多

因此,我要順便向你道謝

在我們分開的日子裡

閉上你的眼睛,請你明白

這些都是我的肺腑之言

然後,如果你還記得..........

 

 

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=ted520807&aid=3748240