網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
好聽的歌(I want to know what love is/Foreigner)
2010/03/14 14:16:43瀏覽1511|回應1|推薦9

 

 

I want to know what love is/Foreigner

 

 

I gotta take a little time

A little time to think things over

I better read between the lines

In case I need it when I'm older

 

Now this mountain I must climb

Feels like the world upon my shoulders

Through the clouds I see love shine

It keeps me warm as life grows colder

 

*In my life there's been heartache and pain

I don't know if I can face it again

Can't stop now

I've traveled so far to change this lonely life

 

I want to know what love is

I want you to show me

I want to feel what love is

I know you can show me

 

I'm gonna take a little time

A little time to look around me

I've got nowhere left to hide

It looks like love has finally found me(*)

 

Let's talk about love

I want to know what love is

The love that you feel inside

I want you to show me

And I'm feeling so much love

I want to feel what love is

No, you just can't hide

I know you can show me

 

I want to know what love is (let's talk about love)

I know you can show me

 

I wanna feel it too

I want to feel what love is

I wanna feel it too, and I know and I know

I know you can show me

Show me love is real, yeah

I want to know what love is..

 

 

 

我想知道愛是什麼/外國人合唱團

 

我應該花一點時間

好好的徹底思考

我得仔細思索其中意涵

當我年老 我會需要它

 

我得爬過這座山

感覺全世界都壓在我肩上

穿過雲霧 看到愛在閃耀

當人生變得冰冷 愛使我溫暖

 

在我一生中 曾有心痛和苦楚

我不知道是否能再次面對

已經無法停止

為了改變寂寞人生 我已走得太遠

 

我想知道愛是什麼

我要妳告訴我

我想感受愛是什麼

我知道妳可以告訴我

 

我要花一點時間

好好的反省自己

我已經無處可藏

似乎是愛終於找到了我

 

讓我們談談愛吧

我想知道愛是什麼

妳心中感受到的愛

我要妳告訴我

我也感受到許多的愛

我想感受愛是什麼

不 妳不能躲起來

我知道妳可以告訴我

 

我想知道愛是什麼(讓我們談談愛吧)

我知道妳可以告訴我

我也想感受愛

 

我想感受愛是什麼

我也想感受愛 而且我知道

我知道妳可以告訴我

告訴我愛是真的

我想知道愛是什麼

 

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=ted520807&aid=3852542

 回應文章

安舒
等級:8
留言加入好友
愛的人生
2010/03/14 15:17

穿過雲霧 看到愛在閃耀,當人生變得冰冷 愛使我溫暖;

--因人生有愛,我們活著才會有付出,享有及恩慈,憐憫.


梅花鹿
阿泰的微笑(ted520807) 於 2010-03-14 18:36 回覆:

很棒的分享

謝謝妳