網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
好聽的歌(Because you loved me/Celine Dion)
2010/03/17 09:40:18瀏覽1293|回應0|推薦5

 

 

Because you loved meCeline Dion

 

 

For all those times you stood by me

For all the truth that you made me see

For all the joy you brought to my life

For all the wrong that you made right

For every dream you made come true

For all the love I found in you

I'll be forever thankful, baby

You're the one who held me up

Never let me fall

You're the one who saw me through, through it all

 

You were my strength when I was weak

You were my voice when I couldn't speak

You were my eyes when I couldn't see

You saw the best there was in me

Lifted me up when I couldn't reach

You gave me faith 'cause you believed

I'm everything I am

Because you loved me

 

You gave me wings and made me fly

You touched my hand, I could touch the sky

I lost my faith , you gave it back to me

You said no star was out of reach

You stood by me and I stood tall

I had your love, I had it all

I'm grateful for each day you gave me

Maybe I don't know that much

But I know this much is true

I was blessed because I was loved by you

 

You were always there for me

The tender wind that carried me

A light in the dark shining your love into my life

You've been my inspiration

Through the lies you were the truth

My world is a better place because of you

 

 

 

因為妳愛過我席琳狄翁

 

 

那些妳在我身邊的時光

那些妳讓我看見的真相

那些妳使我的人生增添的喜悅

那些妳改正的錯誤

那些妳使之成真的夢想

那些我在妳身上找到的愛

我永遠感謝妳 寶貝

妳始終扶持著我

從不讓我跌倒

妳是真正瞭解我的人 瞭解我的一切

 

當我軟弱無力 妳是我的力量

當我無法言語 妳是我的聲音

當我看不見時 妳是我的雙眼

妳看見了我心中的美好

當我拿不到時 妳將我高高舉起

妳給了我信心 因為妳相信

我有了一切

因為妳愛過我

 

妳給了我翅膀 使我飛翔

妳觸摸我的手 使我能碰到天空

當我失去信心 妳為我拾回

你說沒有摘不到的星星

妳隨伺在側 讓我高高在上

我擁有妳的愛 擁有了一切

我感激妳賜給我的每一天

也許我了解的不多

但我明白這都是千真萬確的

因為被妳所愛 使我蒙受祝福

 

妳總是在我身旁

像溫柔的風跟著我

像黑暗中的光將愛射向我的生命

妳是我的靈感

穿越重重謊言 妳才是真理

因為有妳 我的世界才更美好

 

 

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=ted520807&aid=3860811