網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
好聽的歌(Leona Lewis - Footprints In The Sand)
2015/03/15 12:54:14瀏覽789|回應0|推薦6


Leona Lewis - Footprints In The Sand


You walked with me

當你和我走在一起

Footprints in the sand

烙在沙攤上的腳印

And helped me understand

讓我了解

Where I'm going

我走過了哪些路

You walked with me

你和我走在一起

When I was all alone

當我一個人的時候

With so much I no along the way

我知道這趟旅程有你 我不孤單

 

Then I heard you say

然後我聽到你說

 

I promise you

我答應妳

I'm always there

我永遠會在你身邊

When your heart is filled with sorrow and despair

當妳的心中充滿悲傷與絕望

I'll carry you

我會支持妳

When you need a friend

當妳需要朋友時

You'll find my footprints in the sand

妳會循著腳印找到我

 

I see my life

我看見在人生當中

Flash across the sky

充滿著虛華不實

So many times have I

很多時候

Been so afraid ooh

我感到害怕

And just when I

Have thought I've lost my way

我想那只是因為我迷失方向

 

You give me strength to carry on

是你給我力量讓我繼續走下去

That's when I heard you say

當我聽到你這麼說的時候

 

I promise you

我答應妳

I'm always there

永遠在妳身邊

When your heart is filled with sorrow and despair

當妳的心中充滿悲傷與絕望

I'll carry you

我會支持妳

When you need a friend

當妳需要朋友時

You'll find my footprints in the sand

妳會循著腳印找到我

 

When I'm weary

當我疲倦時

Well I no you'll be there

你不在我身邊

And I can feel you

但我可以感覺到你就在我身邊

When you say

當你說

 

I promise you

我答應妳

I'm always there

我永遠在妳身邊

When your heart is full of sadness and despair

當妳的心中充滿悲傷與失望

I'll carry you

我將會支持著妳

When you need a friend

當妳需要朋友時

You'll find my footprints in the sand

妳會循著腳印找到我

You'll find my footprints in the sand

妳會循著腳印找到我


( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=ted520807&aid=21530138