網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
A new day has come Celion Dion新的一天開始 席琳狄翁
2011/05/22 05:44:09瀏覽339|回應0|推薦8

A new day has come   Celion Dion新的一天開始   席琳狄翁


A new day has come   Celion Dion

 

I was waiting for so long

For a miracle to come

Everyone told me to be strong

Hold on and don't shed a tear

 

Through the darkness and good times

I knew I'd make it through

And the world thought I'd had it all

But I was waiting for you

 

Hush now, I see a light in the sky

Oh it's almost blinding me

I can't believe I've been touched by an angel with love

 

Let the rain come down and wash away my tears

Let it fill my soul and drown my tears

Let it shatter the walls for a new sun

A new day has come

 

When it was dark now there's light

Where there was pain now's there's joy

Where there was weakness I found my strength

All in the eyes of a boy

 

Hush now, I see a light in your eyes

All in the eyes of a boy

I can't believe I've been touched by an angel with love 

新的一天開始   席琳狄翁

 

我等了很久很久

等著奇蹟的出現

大家都支持我

要我堅持下去,別流淚

 

越過黑暗與美好時光

我知道,我可以做到

人們以為我己擁有一切

但我依然等著你

 

平靜下來,我看到空中之光

它幾乎使我盲目了

我不敢相信,我曾被天使的愛感動過

讓雨水沖洗我的淚水

 

讓它來填補我的心靈和淚水

 

讓它來粉碎城牆等待陽光

新的一天開始

 

 

從黑暗變成光明

從痛苦變成歡樂

從虛弱變成充滿力量的我

你就是我心目中的男人

 

 

平靜下來,我會看到空中之光

你就是我心目中的男人

我不敢相信,我曾被天使的愛感動過

網址:(歌唱) http://www.youtube.com/watch?v=Eg9jQOebTo8

( 不分類不分類 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=surpanp&aid=5239596