網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
George Michael倫敦演唱會...我的心...又活過來囉
2008/06/12 16:34:07瀏覽762|回應1|推薦15

沉寂了一陣子的我...

終於在昨天收到1封mail後...

我的心...終於又活過來囉

-----------------------------------------

自從"Floor seat"的門票一直無法順利買到...到後來工作太忙...又卡到新工作的問題....確定無法成行後...

我每天的心情只能用2個字來形容..."低落"

覺得自己像是...在人間遊走..."沒魂有體"的幽靈...

工作...只是維持自己不被fire掉...

生活...只能用"一團糟"來形容...

blog...更是沒時間、沒心情上來寫...

-----------------------------------------

然而...這一切的一切...就在今天...要開始...改觀囉

新工作...昨天晚上和未來的老闆談完我猶豫不想去的原因後...

未來老闆...排除了我的憂慮

George Michael的演唱會...竟然8月底要在倫敦加開2場

我的心...剎時...飛揚了起來

今早和表弟連絡後...確定演唱會的地點"Earls Court Olympia"的交通...完全沒有問題...

嘿嘿嘿...因為...Earls Court Olympia就在地鐵站"Earls Court station"或" West Brompton station"的附近...

天ㄚ...就在2個地鐵站可以到達的地方ㄝ

解決了我當初選擇北美演唱會地點時...一開始最困難的交通問題ㄋㄟ...

接著表弟告訴我說...大英博物館、倫敦塔...

反正倫敦有名的景點都有地鐵可以到達ㄝ

讓本來就很嚮往去偶像的故鄉..."英國"...參加偶像的演唱會的我...

不再有任何猶豫了

6/13要開放"Public On-sale"(George Michael Fanclub會員6/11就可以購買了)的購票...

表弟也義不容辭地答應我明天會協助我買門票的事...

我的生活...又開始有新的色彩囉

呵呵呵...這也印證了一句諺語..."塞翁失馬,焉知非福"

反而讓我去了我最想去的國家...偶像的故鄉..."英國"...

-----------------------------------------

當然...我也知道還有一個困難...就是..."錢"啦

8月...還是暑假...

最近機票又大漲...

雖然從英國回來百分之百是..."吃泡麵度日"

但是...我還是會毫不猶豫地..."到英國參加George Michael的演唱會"

-----------------------------------------

PS : 順便把我收到的mail po出來...
每次收到mail開頭的"Dear sara"...總是可以讓我爽好幾天

還有...我的朋友們老是喜歡笑我說"sara,每次看到你提起你的偶像,你總是眉飛色舞ㄝ,跟你在談工作時神態差好多ㄛ"

 

 
PRE-SALE ALERT!
George announces two
special concerts at
Earls Court in August!
Exclusive Fanclub Pre-sale begins Wed., June 11 @ 7PM GBT

Dear sara,

George Michael announces today that he is to play 2 special concerts at Earls Court on 24th and 25th August to mark the end of his 25 Live Tour that started in Barcelona in September 2006!

Having spent the last 20 months entertaining over 1.3 million fans across Europe with a 49 date 25 Live Tour, followed by a 30 date 25 Live Stadium tour -- which incorporated a spectacular opening of the newly built Wembley Stadium -- Michael will continue to thrill audiences as he ventures to North America to perform his extraordinary show this summer!

But, not one to overlook his dedicated British fans, and as his way of saying thank you, Michael will return to London to end his tour with two exclusive, filmed , concerts at Earls Court entitled THE FINAL TWO, which is a nod to his sell out Wembley Stadium show, ' THE FINAL,' with Andrew Ridgeley in 1986 when he brought the curtain down on Wham! These very special shows will naturally feature Michael's hits, some tracks not previously performed in Britain, and a stunning new stage set. Shows truly not to be missed by any George Michael fan.

Join the George Michael Fanclub now to participate in our member-exclusive ticket pre-sale before the general public. Read on for details!

GMFC pre-sale begins WED, 11th June @ 7pm GBT / 11am PT
  • On the evening of the pre-sale, simply log on to GeorgeMichael.com.
  • Click to the TOUR page where you will find the link to the London pre-sale window on ETIX, along with your unique pre-sale passcode.
  • IMPORTANT: Members will have a 4-ticket maximum per MEMBERSHIP for this new pre-sale.
  • Fanclub Pre-sale scheduled to end on THU, 12th June @ 7pm GBT / 11am PT.
  • Public on-sale will commence Friday 13th June @ 8am GBT / 12noon PT.
  • Join now or log in & upgrade your free membership.
( 興趣嗜好偶像追星 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=sarashih&aid=1953521

 回應文章

高雄人在多倫多
等級:7
留言加入好友
哈哈
2008/06/16 12:54

恭喜

接下來要問妳, 回來後準備吃幾天的泡麵?

最愛喬治麥可的sara(sarashih) 於 2008-06-16 18:55 回覆:

ㄞ...由於自己的"龜毛"

一切又回到原點了

詳見"George Michael倫敦演唱會...ㄞ...一切都是命"一文...