網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Over the rainbow....感謝獨行者
2008/12/10 20:09:40瀏覽288|回應1|推薦6
Over the rainbow    Judy Garland
Somewhere over the rainbow, way up high
遠在絢麗的彩虹之上 還有一塊樂土
Theres a land that I heard of once in a lullaby
那是我在懵懵懂懂時 搖籃裡的耳語
Somewhere over the rainbow, skies are blue
遠在絢麗的彩虹之上 天空蔚藍如洗
And the dreams that you dare to dream really do come true
只要你敢於築夢踏實 一切將會如意
Someday Ill wish upon a star
希望有那麼一天 我可以遨遊星空
And wake up where the clouds are far behind me
醒來時 一朵朵白雲在我的腳下
Where troubles melt like lemon drops
所有煩惱的像檸檬般 滴落散化
Away above the chimney tops
Thats where youll find me
猜猜我在那裡? 我在煙囪頂端很高很遠的地方
Somewhere over the rainbow, bluebirds fly
遠在絢麗的彩虹之上 青鳥自由自在的飛翔
Birds fly over the rainbow
小鳥可以那麼簡單地越過彩虹
Why then, oh why cant I?
我為什麼不能?
If happy little bluebirds fly
Beyond the rainbow
如果 小鳥可以飛過彩虹
Why, oh why cant I?
我為什麼不能?
( 心情隨筆雜記 )
推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=rainannie&aid=2461998

 回應文章

雨安妮
等級:8
留言加入好友
金獎主題曲
2008/12/11 10:08
電影「綠野仙蹤」金獎主題曲
美國唱片公會評選為世紀之歌

問耕耘也問收穫

雨安妮