網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
永誌不渝
2013/10/14 04:08:50瀏覽4|回應0|推薦0

 


 

Facing the world with the empty heart 

以空白的心面對世界
I could disappear into the dark 

我想消失在黑暗中
And you were the one  

是你,
who could make my dreams come true 

曾使我的美夢成真
My dear、it's you 

親愛的,就是你
When you're not around 

當你不在我身邊
My heart stood still  

我心依然戀著你
Within you'll remain and always will 

你常在我心中,永誌不渝
Illusion says there is another man 

幻象說:還有另一個男子
who would interfere into my plan 

可能會阻撓我的計劃
Wao Ai Ni、I love you 

我愛你,我愛你
Wao Ai Ni、I need you 

我愛你,我需要你
More than I ever did anyone 

我比從前更加渴望著你
I've never felt like this before 

從來不曾有過這樣的感覺
Wao Ai Ni、I want you 

我愛你,我要你
Wao Ai Ni、I need you 

我愛你,我需要你
We could be two lovers from the past

  過去,我們原可成為一對戀人
And the future is our chance 

未來,會是個大好機會
When you're not around 

  當你不在我身邊
My heart stood still

   我心依然戀著你
Within you'll remain and always will

  你常在我心中,永誌不渝

 

( 不分類不分類 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇