網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
老鼠愛大米---中&英版
2005/07/01 16:23:55瀏覽163|回應0|推薦1

老鼠愛大米
When that day I hear your voice
我聽見你的聲音
I have some special feeling
有種特別的感覺,
Let me always think I don t wanna forget you
讓我不斷想 不敢再忘記你
I remember at the day
我記的有一個人
You are always on my mind
永遠留在我心中

Eventhough I just can think about you
那怕只能夠這樣的想你

If the day in the future
如果真的有一天,
This love will becoming true
愛情理想會實現
I ve never change my mind that I will love you forever
我會加倍努力好好對你,永遠不改變
I don t care how fool it is
不管路有多么遠
I will let my dream come true
一定會讓它實現
I will tell you something I wanna let you know, I let you know
我會輕輕在你耳邊,對你說對你說

I love you, loving you, as the mouse love the rice
我愛你,愛著你,就像老鼠愛大米
Even every day has storm, I will always by your side
不管有多少風雨,我都會依然陪著你

I miss you, missing you
我想你,想著你
I don t care how hard it is
不管有多麼的苦

I just want you be happy
只要能讓你開心,
Everything, I do it for you
我什么都愿意
這樣愛你..。

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=minishadow&aid=21653