網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
IL DIVO - MAMA
2008/05/01 22:10:59瀏覽1696|回應3|推薦19

IL DIVO - MAMA

一年一度的母親節快到啦

祝天下的母親們『母親節快樂』



【歌 詞】

Mama thank you for who I am
母親、感謝妳栽培我成為今日的我

Thank you for all the things I'm not
感謝妳教導我、讓我不致誤入歧途

Forgive me for the words unsaid
原諒我、對於未曾說出口的話

For the times I forgot
對於我所遺忘的時光

Mama remember all my life
母親、記得我的一生

You showed me love ,you sacrificed
妳給我無微不至的愛、犧牲奉獻

Think of those young and early days
想到早期的年輕歲月

How I've changed
我是如何改變

Along the way (along the way)
沿著這條道路(沿著這條道路)


And I know you believed
我知道妳有信仰

And I know you had dreams
我知道妳有夢想

And I'm sorry it took all this time to see
很抱歉花那麼多時間去發現

That I am where I am because of your truth
我一直是原本的我、因為妳的真心相對

And I miss you ,I miss you
而我想念妳、我想念妳

Mama forgive the times you cried
母親、原諒我使妳哭泣的時候

Forgive me for not making right
原諒我所犯的過錯

All of the storms I may have caused
我引起的所有風暴

And I've been wrong
我真的做錯

Dry your eyes (dry your eyes)
讓妳哭乾眼淚(哭乾眼淚)


And I know you believed
我知道妳有信仰

And I know you had dreams
我知道妳有夢想

And I'm sorry it took all this time to see
很抱歉花那麼多時間去發現

That I am where I am because of your truth
我一直是原本的我、因為妳的真心相對

And I miss you ,I miss you
而我想念妳、我想念妳


Mama I hope this makes you smile
母親、我希望這會使妳高興

I hope you're happy with my life
我希望妳對我的生活感到滿意

At peace with every choice I made
對我做的選擇感到安心

How I've changed
我是如何改變

Along the way (along the way)
沿著這條道路 (沿著這條道路)

And I know you believed in all of my dreams
我知道妳相信我所有的夢想

And I owe it all to you ,mama
而我將之歸功於妳、母親



( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=leifho&aid=1831488

 回應文章

npkxc
2016/06/01 21:19
http://6in1.net/20160505/554.jpg

yang
為人子盡孝道
2008/05/03 15:36

隨伺在旁盡孝道

家有老母不遠離

母親的恩情永遠還不完


HanaSuyi 60
等級:7
留言加入好友
很令人感動的歌
2008/05/02 00:33

謝謝分享

真的很好聽

母親節到了

不禁讓我想起在台灣的媽媽

祝福天下的母親

健康 快樂