網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Pilihan Selebriti – kelab malam Macau – Club No. 9
2018/02/07 16:23:48瀏覽98|回應0|推薦0

Pilihan Selebriti-kelab malam Macau

Hiasan mewah, lobi bersiling tinggi, seolah-olah kembali ke istana zaman purba

Macau Nightclub Club 9 - Fancy Night Club in Macao 1-1

 

Diiring oleh pelayan lobi, iGUIDE NIGHTCLUB Melayu – Jingjing akhirnya mempunyai peluang untuk melihat keindahan kelab-9! Kelab malam yang dinamakan “No. 9 Club” ini terletak di tingkat lima L’Arc Hotel Macau. Ia terletak di Pusat Dynasty Península de Macau dan cuma 5 kilometer dari lapangan terbang.

 


Kelab malam Macau- Kelab No. 9 – menyerlahkan kemurahan hati rumah tetamu

Anda akan tertarik dengan kemewahan bangunan dari luar kelab. Kawasan Club No.9 amat besar dan modal yang besar telah dilabur untuk hiasan. Lobi direka dengan ketinggian siling yang lebih tinggi supaya anda seolah-olah kembali ke istana zaman purba dengan masih mengekalkan ciri-ciri rekaan menarik.

Macau Nightclub Club 9 - Fancy Night Club in Macao (2)

Menurut iGuide Kelab Malam-Jing Jing, pemandu teksi berasa hairan dengan identiti kami ketika dalam perjalanan ke destinasi kerana Club no. 9 merupakan tempat selebriti tempatan berkumpul.

Bacaan Lanjut

NIGHT CLUB LONG HENG – THE BEST NIGHTCLUB IN TAIPEI,TAIWAN


Kelab Malam Macau- Club No.9- Megah-Bilik Bergaya

Untuk memenuhi citarasa pelangan, hiasan setiap bilik Club No.9 mempunyai gaya istimewa tersendiri dan berbeza masing-masing dengan kelengkapan yang sempurna. Jumlah bilik adalah sebanyak 40 buah dengan saiz yang amat besar !

Macau Nightclub Club 9 - Fancy Night Club in Macao 1-1

Club No. 9 juga mengadakan jamuan yang istimewa, kerana pelangan yang berhibur di Club No.9 Macau adalah kaya-raya. Kebanyakan pelanggan daripada pengarah serta bos besar dari kawasan Taiwan, Hong Kong, Macau serta China!

Macau Nightclub Club 9 - Fancy Night Club in Macao 1-1

Terdapat khabar angina bahawa seorang bos besar dari Taiwan meraikan hari jadi dan beliau menempah seluruh kawasan VIP (Kawasan VIP dan kawasan biasa adalah berasingan. Kawasan VIP mempuyai 8 buah bilik.) dan menjemput ramai selebriti dari HongKong, Macau, serta Taiwan.

Bacaan Lanjut

THE ICONIC NIGHT CLUB – GOLDEN JAGUAR IN TAIWAN

 

Notes From iGUIDE NIGHTCLUB

Club No.9 sangat bergaya mewah dan memerlukan kos perbelanjaan amat tinggi Di sini mempunyai piano, snoker, kawasan rehat peribadi, bar peribadi, restoran dan lain-lain kemudahan untuk menarik lebih ramai kedatangan selebriti. Anda perlu membuat tempahan sebelum berkunjung ke sini!


Syurga yang penuh dengan jelitawan- Kelab Malam Club No.9 Macau

No. 9 Club dikenali sebagai kelab malam yang paling eksklusif di Macau. Selain daripada fesyen mewah, bar lady di sini dipilih secara ketat dari segi penampilan, badan dan umur. Terdapat juga jelitawan dari luar nagara dan ia seolah-olah pertandingan ratu cantik antarabangsa.

Macau Nightclub Club 9 - Fancy Night Club in Macao (5)Macau Nightclub Club 9 - Fancy Night Club in Macao (4)

Melalui perbualan, anda akan mendapati sikap, gerak isyarat,dan cara bertegur sapa bar lady adalah terlatih. Kebanyakan daripada mereka dipilih oleh broker selepas mereka terkenal di Kelab Malam Tanah Besar China.

Macau Nightclub Club 9 - Fancy Night Club in Macao (3)

Di sini, anda boleh menikmati pengalaman yang paling menarik. Club No. 9 memang layak dipilih sebagai kelab malam terbaik di Macau. Tetapi atas sebab kualiti yang sangat baik dari para bar lady, maka harganya sangat mahal!

Notes From iGUIDE NIGHTCLUB

Macau Night Club 9 - The Best Nightclub


Kelab Malam Macau China- Info Club No.9

Telefon Hubungi: 00853-8869 98888

Masa Operasi:16:00-04:00

Laman Web Umum:http://www.yechangw.net/company-id_1152.html

Alamat:L’Arc Hotel Macau 5F, Avenida 24 de Junho, No.278, NAPE, Macau

( 休閒生活旅人手札 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=kasinomalaysia&aid=110178801