網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Pilihan utama di Xiamen – Xiamen Kelab Malam Forever Young
2018/01/24 15:56:03瀏覽69|回應0|推薦0

Pilihan utama di Xiamen 

Penuh Tiap-tiap Malam

 

Ketika bercakap tentang Kelab Malam di Xiamen, “Kelab Malam Mood Cinta” amat dikenali ramai. Kelab Malam Forever Young dikatakan sebagai kelab malam mewah yang bertaraf sedunia. diasaskan pada tahun 2003 dan menjadi antara salah satu “Empat Kelab Malam terkenal di Xiamen” dalam masa yang singkat. Dengan gaya yang berkualiti tinggi dan perkhidmatan yang mesra itu, reputasi yang baik itu disebarkan. Hiasan dan reka bentuk yang anggun disertai dengan harga perbelanjaan yang berpatutan itu, sebanbya Kelab Malam Forever Young ditempah penuh tiap-tiap malam.

 


Xiamen Kelab Malam Forever Young ─ Gaya yang elegan, anggun dan mewah

Kelab Malam Forever Young terletak di lokasi yang makmur, iaitu di tengah-tengah daerah kewangan Xiamen dan berhampiran dengan pantai, anda dapat menikmati pemandangan di sekitar pantai yang indah itu. Anda juga dapat menyenangkan hati dan badan anda ketika menikmati pemandangan yang indah itu. Anda tidak perlu bimbang dengan kekurangan tempat meletak kereta kerana terdapat seramai 800 lebih tempat meletak kereta di ruangan 28,000 meter persegi itu. Kelab Malam Forever Youngterdapat 163 balkoni KTV mewah, antaranya hampir 50 adalah balkoni bertaraf terbaik, dibahagikan kepada balkoni presiden, balkoni ultra mewah, balkoni mewah, balkoni standard dan juga balkoni mini, pasti sesuai dengan pelbagai kuantiti pelanggan.

Selain itu, setiap balkoni juga direka dengan tema yang berbeza, gaya yang elegan, anggun dan mewah, boleh dikatakan sebagai gabungan yang sempurna dengan gaya tradisional dan terkini disertai gaya tempatan dan asing. Para pelanggan dapat meneroka unsur fesyen antarabangsa, juga menawarkan para pelanggan visual yang merangsangkan, selesa dan menarik, dan pengalaman yang eksklusif.


Setiap balkoni mempunyai gaya reka bentuk yang sangat berbeza agar pelanggan dapat merasai sensasi yang inovatif ketika datang ke Kelab Malam Forever Young.

Bacaan Lanjut

Kelab Malam Noah Piala Emas– Xiamen China

 

Notes From iGUIDE NIGHTCLUB

Harga balkoni dan perbelanjaan minimum setiap balkoni:

Xiamen Night Club - Forever Young-Glance of Menu and Charges

Perbelanjaan minimum balkoni semuanya disertai dengan buah-buahan, minuman
arak dan makanan.


700 Jelitawan Menemani anda ─ Xiamen Kelab Malam Forever Young

Gadis- gadis yang berkhidmat di Kelab Malam Forever Youngseramai 700-800 orang, boleh dikatakan amat kepelbagaian dan lengkap. Biasanya setiap balkoni terdapat 2-3 gadis memberi perkhidmatan untuk anda, harga gadis menemani anda agaknya RM 120-190 sejam. Jika anda mahukan perkhidmatan yang lebih menyeluruh, harga dari RM 310-1,900 pun ada juga, bahagian ini pula bergantung kepada jenis gadis yang anda pilih. Kelab Malam Forever Youngdikatakan sebagai tempat yang amat susuai untuk menyenangkan hati anda kerana mempunyai reputasi yang baik dengan perkhidmatannya, harga perbelanjaan juga amat berpatutan, mengesyorkan kepada anda untuk membebaskan badan dan jiwa anda.

Pelanggan yang pernah melawat ke sini semuanya mempunyai pengalaman yang sukar dilupai dan mempunyai penilaian yang baik terhadap Kelab Malam Mood Cinta.
( 休閒生活旅人手札 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=kasinomalaysia&aid=109988746