網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Mandian Thailand yang paling popular – La Defense
2018/10/04 17:02:07瀏覽158|回應0|推薦0

Mandian Thailand yang paling popular – La Defense


Berkelas Tinggi

Nikmatan yang mewah

Mandian Thailand yang paling popular- La Defense

  

La Defense terletak di Jalan Rama 9, Bangkok Thailand, Nama asal kedai ialah Juliana,kedai urut yang amat terkenal di sauna dunia, oleh sebab pengubahsuai, nama tukar menjadi La Defense, meningkatkan taraf perkhidmatan mandi Thai yang profesional.

  


Thailand La Defense sauna Bangunan Gaya Eropah

Kebanyakan pelanggan La Defense adalah daripada golongan Jepun dan orang tempatan Thailand, oleh itu banyak pelanggan datang dengan memandu sendiri, terdapat dua pintu masuk La Defense, pintu depan di Rama Jln 9,manakala pintu tepi belah ialah Rama 9 Soi 11. Anda boleh meletak kereta anda di medan depan pintu. Hiasan dalaman Mandian Thailand ini menjadi amat moden mewah selepas pengubahsuai, Kelab ini mempunyai bilik karaoke, pusat gym yang luas, retoran jepun, bilik dengan tutupi rahsia selamat serta kemudahan bilik air. Selain meningkat taraf dari segi hiasan, kualiti bar lady juga amat tinggi, perkhidmatan amat bagus menimbang hati pelanggan

Mandian Thailand yang paling popular- La Defense

Lampu LED berwarna-warni menerangi poster yang seksi, amat menarik hati orang!

Gaya, Mulia, Anggun dengan Profesional – Bangkok La Defense Sauna

La Defense terdapat sebuah akuarium yang amat mewah, hampir mempunyai 50 orang bar lady yang cantik muda, berkualiti tinggi dengan berpakaian sopan anggun menunggu anda pilih dan bawa ke bilik mewah yang berbeza tema masing-maing, setiap pelanggan mempunyai ruangan peribadi sendiri untuk menikmati perkhidmatan mandi buih professional yang menjamin dapat melegakan keletihan badan yang tidak pernah anda alami sebelum ini.

Mandian Thailand yang paling popular- La Defense

Selain daripada bar lady akuarium, terdapat juga populasi bar lady part-time, dan sudah tentu harga mereka tidak murah. Anda boleh mengetahui harga bar lady La Defense melalui plat huruf mereka, terdapat tiga jenis dalam akuarium: V, D, dan C, harga adalah berbeza dengan huruf yang berbeza tetapi masa adalah tetap sama dua jam, manakala bar lady part-time terbahagi kepada empat huruf S, M, L, dan X yang dengan harga berbeza masing juga, masa adalah tetap satu setengah jam. Masa operasi La Defense adalah dari 2:30 petang setiap Isnin hingga Jumaat, dari 12:30 tengah hari setiap Sabtu dan Ahad, jika ingin memilih bar lady yang berkualiti tinggi, bercadang anda datang ke La Defense selepas 4:00 petang.

Selain daripada perkhidmatan urut, terdapat juga pertunjukkan yang membangkit kepanasan badan anda.

         


Notes From iGUIDE SAUNA

Perbelanjaan 600 RMB ke atas mendapat perkhidmatan katil angin.

Walaupun harga Bar Lady dalam akuarium serta Bar Lady part-time adalah ditetapkan, tetapi juga akan berubah mengikut tempoh masa.

Harga Bayaran La Defense Bangkok Thailand:

( 休閒生活旅人手札 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=kasinomalaysia&aid=117175100