網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Sauna Manila – Air Force One Sauna
2018/10/16 14:35:47瀏覽461|回應0|推薦0

Sauna Manila – Air Force One Sauna


Kelas tinggi

Salah Satu yang terbaik

                   

Air Force One ialah hotel kompaun yang terbesar dan popular di Manila. Oleh sebab perjalanan kereta ke lapangan terbang kota ibu hanya perlu 10 minit,jadi dinamakan 168 Air Force One, pusat hiburannya juga dikenali sebagai golden leopard Filipina, ia terdapat perkhidmatan urutan, menarik banyak pelancong datang melegakan tekanan. 

                           


Filipina Manila Air Force One Sauna amat popular

168 Air Force One terletak di Kawasan Metropolitan Manila, berdekatan dengan lapangan terbang antarabangsa dan pusat beli-belah Asia. Disebabkan tempat lokasi amat mudah didapati, menjadi salah satu kelab berkelas tinggi dan juga merupakan kompaun hotel dan sauna dunia terbesar. Kepelbagaian perkhidmatan hiburan dan sauna dapat kepujian daripada golden leopard Filipina.Yang menarik adalah menggunakan kelas kabin kapal terbang menbezakan bilik. Walaupun bangunan Air Force One nampak usang dari luar, tetapi suasana penuh klasik dalaman.

Sauna Manila -Air Force One Sauna

Lobi hotel tidak emas berkilat-kilat, tetapi juga dapat menunjuk gaya kemewahannya, terdapat tanah bawah, tingkat pertama dengan kedua, Ia terbahagi kepada kawasan utama, tanah bawah diguna sebagai menyaksi persembahan, persembahan catwalk kelab malam, pertarian seksi dan bar. Tingkat pertama dan kedua adalah diguna sebagai bilik memberi perkhidmatan urut, pelanggan bebas memilih sama ada menyaksi persembahan ataupun urut.

Sauna Manila - Air Force One Sauna
Hotel yang bergaya kompaun, lengkap dengan persembahan catwalk, nyanyi, tarian, dan urutan.

Bar Lady Seksi, Perkhidmatan Seksi – Manilla 168 Air Force One Sauna

Terdapat perkhidmatan akuarium dan sauna dalam Air Force One. Bahagi kepada tiga mengikut kelas kabin kapal terbang: kabin ekonomi, kabin perniagaan,serta kabin atasan. Harga adalah menurut teknik urut dengan kelas kabin bilik. Setiap bilik mempunyai tab mandi mewah, Kelas kabin semakin tinggi bermakna semakin mewah, teknik juga semakin bagus. Selain itu, terdapat persembahan catwalk bar lady yang berpakaian seksi atau berbaju renang seksi setiap malam, pelanggan boleh duduk atas sofa seperti di lounge bar tengok persembahan. Jika berminat terhadap mana-mana bar lady boleh pilih mereka masuk bilik menemani anda, tetapi zon terhad dalam peluk-berpelukan sahaja.

Philippine Manilla - 168 Air Force One Sauna

Semua lady di Air Force One berbadan lansing seperti model, kecantikan muka tidak kalah bintang TV, kulit yang cerah menarik perhatian lelaki. Selain itu, teknik urut juga amat handal, perkhidmatan yang timbang rasa dengan profesional akan memenuhi semua permintaan pelanggan, tidak kira perkhidmatan urutan separuh badan ataupun seluruh badan juga dapat melegakan badan kembali bersemangat!

Philippine Manilla - 168 Air Force One Sauna

Setiap Bar Lady muda, cantik, dan seksi

Manilla 168 Air Force One Sauna – Hiburan Istimewa, Memenuhi Permintaan

Bar Lady Air Force One bukan sahaja menemani anda minum alkohol dan nyanyi KTV, tetapi juga boleh bermalam dengan anda. Bayaran bermalam tidak masuk dalam bayaran teman di bar,anda dinasihati untuk memberi perhatian tentang bermalam tidak wakil sampai pagi keesokan, jadi perlu bincang jelas dan dapat persetujuan daripada bar lady.

Philippine Manilla - 168 Air Force One SaunaPhilippine Manilla - 168 Air Force One Sauna

Kebanyakan barlady akan beritahu bahawa mereka akan balik ke Air Force One sebelum pukul 3:00 – 7:00 pagi kerana mereka bergegas balik dapat gaji dan biasanya selepas tutup kedai mereka perlu sambung latihan tarian.

Philippine Manilla - 168 Air Force One Sauna

Tarian Tiang Seksi dan Pertarian Hangat biar anda berasa ghairah bar lady.

         


Notes from iGUIDE SAUNA

Harga bayaran Air Force One Manila Filipina:

Sauna Manila- Air Force One Sauna.

  1. Bayaran Bar Lady adalah 120 RMB sejam, perbelajaan alcohol akan dikira lain.
  2. Bayaran Bermalam kena bincang dengan bar lady, dicadang bincang jumlah bayaran sebelum keluar.
  3. Ada kala pengawal bilik penginapan akan minta bayaran jaga pintu, hanya perlu bayar 30 RMB tidak akan diganggu.
  4. Kuantiti Bar lady mandian Thailand lebih kurang 80 orang, Dance lady lebih kurang 100 orang
( 休閒生活旅人手札 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=kasinomalaysia&aid=117950247