網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Bintang Kehidupan Malam – Kelab Malam Dongfang Glamour
2018/02/13 13:58:43瀏覽68|回應0|推薦0

Kelab Malam Dongfang Glamour

Mengikuti Trend Shanghai

Bintang Kehidupan Malam - Kelab Malam Dongfang Glamour

 

Kelab Malam Dongfang Glamour mengutamakan reka bentuk persekitaran, jadi terdapat banyak idea dalam seluruh perancangan. Permulaan Idea pereka adalah untuk menunjukkan moden, fesyen, baru, mementingkan cita rasa yang berkelas. Mereka berharap dapat memberi kesan elegan bagi konsumen.

 


Kelab Malam Dongfang Glamour  – Keindahan Pemadangan Pertama Di China Shanghai

Setelah Kelab ini dibuka pada tahun 2013, Kelab Malam Dongfang Glamour di jalan Changsou telah menjadi keindahan pemandangan. Ini mewujudkan symbol baru  untuk membawa kehidupan baru, faksiliti dan perkhidmatan yang berkelas. Aliran fesyen, mengguna barang berjenama untuk menembus pasaran kehidupan malam supaya konsumen dapat mengikuti langkahnya. Suasana Kelab Malam Dongfang Glamour yang begitu elegan dan selesa sudah terkenal lama, hiasan yang mengandungi elemen mewah dan elegan amat secocok, ini telah menunjukkan kemewahan dan bagi orang perasaan elegan. Di samping itu, ruangan kelihatan luas juga untuk memberi kesan bagi lupakan kesesakan bandar. Setiap hiasan membawa kemewahan dan cita rasa yang berkelas.Kelab Malam Dongfang Glamour ini merupakan kelab hiburan yang terkenal di seluruh China Kelab Malam, semua hiburan dapat didapati di sini.

Bintang Kehidupan Malam - Kelab Malam Dongfang Glamour

Kelab tersebut terdapat 5 tingkat, keluasan meliputi 12,000 meter persegi, modal pelaburan yang ditaruhkan melebihi pelaburan 80 juta CNY.

Elemen klasik dan model shanghai membuat renovasi interior sangat menarik.

Bacaan Lanjut

Kelab malam yang terkenal di Taiwan –The Golden Jaguar


Kelab Malam Dongfang Glamour Mengikuti Kehidupan Malam Trend China Shanghai

Kelab dalaman dapat terbahagi kepada 3 jenis kawasan, iaitu dewan DISKO, Bar ROAM, dan bilik kabin mewah sebanyak 53. Terdapat pelbagai bilik kabin yang  ditawarkan di sini, ada kabin mini, kabin standard, kabin mewah, kabin supreme dan kabin bertaraf presiden. Pelbagai Kabin tersebut mestilah dapat memenuhi kehendak dan keperluan pelanggan yang tidak sama sebab setiap kabin ada ciri masing-masing dan tujuan pengunaan yang tertentu. Contohnya, kabin profesional untuk pelaku, kabin parti, kabin yang comel, kabin bar yang mewah, kabin 3D. Lampu dan peralatan muzik yang sempurna menunjukkan suasana yang unik boleh dikatakan pameran seni, ini membuat pelanggan penuh dengan kenjutan, dan penilaian yang tinggi.

Kabin interior membawa ciri klasik dan moden yang seperti style china.

Setiap kabin mempunyai ciri-cirinya, konsumen dapat merasa kesegaran.

Bacaan Lanjut

Syurga di bumi Kuala Lumpur Malaysia-Kelab Malam Bintang Palace

            

Notes From iGUIDE NIGHTCLUB

Bintang Kehidupan Malam -China Kelab Malam Dongfang Glamour


Kelab Malam Dongfang Glamour

Telefon︰+86 21 6053 3599

Waktu Operasi :19:00pm – 03:00am

Alamat :988 Changshou Rd, Putuo Qu, China

( 休閒生活旅人手札 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=kasinomalaysia&aid=110305533