網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
親身經歷:
2008/03/07 19:56:28瀏覽400|回應0|推薦1

網路詐騙公告 

I want everyone to pay special 

+ extra careful attention to E-bay selling &

their buyers. 

There are 網路詐騙 in anywhere you could think of. 當然還包括住Nigeria . (就沖著這個,本宮不削認養任何非洲ㄉ小孩)當然認為人渣生出來ㄉ小孩有沒有書唸有沒有錢看病 當然跟本宮無關 (最機車ㄉ是在down town街上走路 走ㄉ好好的 半路上被在美國ㄉ路人拿版子攔下問

How are you?然後隨即問要不要認養非洲ㄉ小孩)就因為有那些吞了我們ㄉ$$$$ 我ㄉ愛寄國際快遞 game主機和 games那些住Nigeria收到包裹ㄉ死不要臉ㄉ:很過分很囂張耶**不付帳也再也無消息)  !! 越想越氣●●他們也配有second  chance?! 他們也配有人替他們建學校或叫我們來認養他們?他們在我眼裡都是沒資格生存下去ㄉ人渣啦!

去死啦 檔我路ㄉ  什麼爛問題 當然是絕對不會去認養啦! Nigeria那些人渣先還我們錢再說。幹麻不先問我有沒有在工作?再問我如果現在有工作想不想捐錢 才對吧。 

Never response to an e-mail that has

anything to do with PayPal selling.

And never do any immediately

action from the e-mail. 

我就說:怎麼可以沒看到錢 就先寄東西 啊

還用國際快遞寄出去 還付運費保險費 搞什麼東西

把我們當聖誕老公公嗎?!

Before sending off your products

through the post office,

double check that you really got the

money in your hand from the buyer.

Wait until it has a statement in

your PayPal or if the check is in

and you are  able to cash it.

Then mail off the thing. 

Do lots of background checkinng: 

Most importantly, the bottom line,

No tolerate Period:

No money in, No sending off the products.

感覺: 5/31/2007
( 在地生活北美 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇