網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Blu Mar Ten - Whisper (Feat. Kirsty Hawkshaw)
2012/10/14 14:11:12瀏覽177|回應0|推薦0




I think I should go now

I must leave before my red eyes match the sunrise

No more coffee will put off today

I’ve stood too long

In the shadow of a doubt

I need some sun

It seems that time returns to me once more



我想現在應該走了


在我離開之前,我的紅眼睛必須要與日出相比擬


沒有咖啡,今天就會擱置一邊


我必須支持很久


在一個懷疑的陰影下


我需要一些陽光


似乎是時候我要再次回歸



When the brightest star

Smiled as it squared shoulders with the night

You lit the glowing embers of my own light

Your words could drag the moon down from the sky

Seduce my frozen heart with your war cry



當最耀眼的明星


微笑,因為這方正肩膀承擔著夜


我專屬的光,你點燃餘燼發光


你的話語,可以把月亮從天上拖下來


你的吶喊勾引我冰凍的心



But this world

Will be shaken by a whisper

But this world

Will be shaken by a whisper



但這個世界

會因耳語而撼動

但這個世界

會因耳語而撼動



And when I feel my world falling down

I think of you

I think of you



當我感到我的世界在崩落

我想著你,

我想著你,



And when i feel I can breathe no more

You speak to me

You speak to me

You speak to me



而當我覺得快喘不過氣


你與我說話


你與我說話


你與我說話

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=6942290