網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Chameleon Circuit - The Sound of Drums(那個鼓聲)
2012/09/16 20:05:46瀏覽112|回應0|推薦0

Can you hear them? They're coming
They're in the signal, they're in my head.

你能聽到嗎?他們來了
他們的信號,他們在我的腦海。
Is it only me?
Am I the only one to be called?
This pounding in my ears is calling me to rule the world.
難道只有我嗎?
我是唯一個被呼喚嗎?
這衝擊的聲音在我的耳朵裡叫我來統治世界。
Rule the universe as a Master of your fate.
Can you hear the drums?
Don't try to fight them; it's too late.
統治宇宙是Master你的命運。
你能聽到鼓聲嗎?
不要試圖反抗他們,為時已晚。
Each Timelord child, 
Approaches the eye, 
Forced to behold the vortex, 
To be inspired or run, 
But as I gazed into the vastness of time, 
I heard the sound of drums.
每個Timelord孩子,
眼睛逼近,
被迫瞻仰他的漩渦,
為了得到啟發或逃跑,
但是當我凝視著浩瀚的時間,
我聽到了鼓聲。
Can you hear them? They're coming
They're in the signal, they're in my head.
Can you hear them? They're coming
They're in the signal, they're in my head.
你能聽到嗎?他們來了
他們的信號,他們在我的腦海。
你能聽到嗎?他們來了
他們的信號,他們在我的腦海。
In professor's guise, 
Oh Doctor, Doctor, you have healed me.
You are not alone, 
It took you far too long to see me.
Now I lay in your arms, 
Mortally wounded in your care.
I'll leave you here forever, 
Last of the Timelords once again.
在教授的幌子,
哦, Doctor , Doctor ,你醫治了我。
你並不孤單,
你花的時間太長了,要見我。
現在我躺在你的懷裡,
在您的關懷受了致命傷。
我會永遠離開你,
再次成為最後Timelords。
Don't leave me now, 
Think of all we've done together, 
Think of all the vanquished foes, 
Think of all we could be.
不要離開我,現在,
想想我們所做的一起,
想想所有被征服的敵人,
我們可以想想。
It would be hell for me, imprisoned here forever, with you.
這對我來說將是人間地獄,永遠被囚禁在這裡,和你在一起。
Don't, please, you've got to, please, we're the only ones left, please, 
Just regenerate! 
不要,求你了,你已經得到了,請,我們是唯一剩下的,
只要再生!
Can you hear them
(In my dreams they're calling)
They're coming
(And every waking moment)
They're in the signal
(I heard the vortex calling)
They're in my head.
你能聽到他們的聲音
(在我的夢想,他們正在呼叫)
他們來了
(醒著的每一刻)
他們的信號
(我聽到旋渦呼叫)
他們在我的腦海。
Can you hear them?
(I heard the sound)
They're coming
(The sound of drums)
They're in the signal
They're in my head
你能聽到嗎?
(我聽到的聲音)
他們來了
(鼓聲)
他們的信號
他們在我的腦海
More lyrics: http://www.lyricsmode.com/lyrics/c/chameleon_circuit/#share
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=6861819