網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Paradise
2012/09/11 21:07:38瀏覽70|回應0|推薦0


I feel the weight of your heart

And I know a way it can change

I know the weight of your heart

I know a way we can rise

我感覺到你的心

我知道有一種方法,可以改變

我知道你心的重量

我知道一種方法,我們愛情可以高漲

Just hold my hand and we can make it to paradise

Just slip inside and we can make it to paradise

只要牽住我的手,我們可以使其通往天堂

只要滑行,我們可以使其通往天堂

Because, just like a forming rainbow

Just like the stars in the sky

Life should never feel small

因為,就像成型的彩虹

就像天上的星星

生命不應該感到自己的渺小

We are losers now

It wouldn't hurt to try

Oh wrap me up in passioned arms

And tell me, tell me you love

我們現在是輸家

不會去嘗試傷害

哦,用深情雙臂抱住我

告訴我,告訴我你的愛

For I need to know if we're to get to paradise

Just take my hand and we can make it to paradise

Because, just like a forming rainbow

Just like the stars in the sky

Life should never feel small

因為我需要知道,如果我們要去天堂

只要牽住我的手,我們可以使其通往天堂

因為,就像一個成型的彩虹

就像天上的星星

生命不應該感到自己的渺小

And we roll and dive and laugh and cry about it

Right out into paradise

Just like a forming rainbow

Just like the stars in the sky

Life should never feel small

Oh, never feel small

And we roll and dive and laugh and cry about it

我們翻滾俯衝,關於大笑和哭泣

就只是進入天堂

就像一個成型的彩虹

就像天上的星星

生命不應該感到自己的渺小

哦,從來沒有感到自己的渺小

我們翻滾俯衝,關於大笑和哭泣

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=6843732