網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Tom and Angela - You Get Me (from Talking Friends)
2012/07/18 02:27:46瀏覽673|回應0|推薦0
感覺相當甜蜜的音樂呀,他們是天生一對^^



"You Get Me"“你得到我”
Angela and Tom - From Talking Friends安吉拉和湯姆 - 朋友交談

Angela-A 安吉拉
Tom-T湯姆
Both-B一起


A- Oooh
A- Yeah yeah yeah

A- Crazy people, we can make really good friends一個瘋狂的人,我們可以是很好的朋友
A- That's why we let eachother in這就是我們為什麼讓我們海誓山盟
T- With you beside me I never have to pretend 你在我身邊,我從來沒有假裝
T- to be stronger去裝堅強
A- I finally belong here我終於屬於這裡。
B- And I don't feel alone anymore我不感到孤獨了

A- You get me你得到我
A- And I get you我得到你
T- Together there's這裡再一起
B- Really nothing that we can't do沒有什麼是我們不能做到的事
A- I got your back我在你背後
T- And I've got yours too我也已經得到了你
A- Yeah you get me and I'm耶你得到我且我是
B- Pretty sure that I get you相當肯定,我得到你

A- On the inside在裡面
B- I'd think I was part of the crowd我想我是人群中的一部分
T- But on the outside但是,在外面
B- I wasn't aloud我不出聲
A- All I wanted was just to be where we are now我最想要的只是現在我們在哪裡
T- Yeah it's better這是最好的
A- And I know I'll never, ever feel alone anymore我知道我永遠不會感到孤獨了

T- You get me 你得到我
A- Get me得到我
T- And I get you我得到你
T- Together there's這裡再一起
B- Really nothing that we can't do沒有什麼是我們不能做到的事
A- I got your back我在你背後
T- And I've got yours too我也已經得到了你
A- Yeah you get me and I'm耶你得到我且我是
B- Pretty sure that I get you相當肯定,我得到你

T- I finally have someone to lean on我終於有了可以依靠的人
A- Someone to lean on有人能倚靠
A- And you have someone to lean on too你也有人能依靠
T- To lean on too也能依靠
A- To lean on too, ohhhh也能依靠,ohhhh

T- You get me 你得到我
A- Get me得到我
T- And I get you我得到你
A- Together 再一起
B- There's really nothing that we can't do沒有什麼是我們不能做到的事
T- I got your back我在你背後
A- And I've got yours too我也已經得到了你
T- Yeah you get me and I'm耶你得到我且我是
B- Pretty sure that I get you相當肯定,我得到你

A- You get me 你得到我
T- You get me你得到我
A- And I get you我得到你
A- Together 再一起
B- There's really nothing that we can't do沒有什麼是我們不能做到的事
T- I got your back我在你背後
A- And I've got yours too我也已經得到了你
T- Yeah you get me and I'm耶你得到我且我是
B- Pretty sure that I get you相當肯定,我得到你

T- I'm pretty sure that I get you相當肯定,我得到你

最後超甜蜜的
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=6641280