網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Metallica - Enter Sandman
2012/07/17 13:24:41瀏覽177|回應0|推薦0

意想不到用在這卡通也很適合


Say your prayers little one
Don`t forget my son
To include everyone
I tuck you in
Warm within
Keep you free from sin
'til the sandman he comes
說你要祈禱這個小傢伙
不要忘了我的兒子
為每個人
我捲起你在
保暖著
讓你從罪脫出
直到睡魔他來了
Sleep with one eye open
Gripping your pillow tight
張開一隻眼睛睡覺
緊緊夾住你的枕頭
Exit light
Enter night
Take my hand
We're off to never never-land
離開光明
進入夜晚
牽著我的手
我們永遠進入夢想國度
Something's wrong, shut the light
Heavy thoughts tonight
And they aren't of Snow White
Dreams of war
Dreams of liars
Dreams of dragons fire
And of things that will bite, yeah
什麼是錯的,關上光明
今晚沉重的思想
他們不是“白雪公主”
夢到戰爭
夢到說謊者
夢到噴火的龍
和會咬人的事物,耶
Sleep with one eye open
Gripping your pillow tight
張開一隻眼睛睡覺
緊緊夾住你的枕頭
Exit light
Enter night
take my hand
We're off to never never-land
離開光明
進入夜晚
牽著我的手
我們永遠進入夢想國度
(whisper)
Now I lay me down to sleep (x2)
Pray the lord my soul to keep (x2)
If I die before I wake (x2)
Pray the lord my soul to take (x2)
(耳語)
現在我躺下睡著(X2)
祈禱主,保持我的靈魂(X2)
如果我死在我醒來之前(X2)
祈禱主帶走我的靈魂(X2)
Hush little baby don't say a word
And never mind that noise you heard
It's just the beasts under your bed
In your closet and in your head
噓小寶寶不會說一個字
從不介意,你聽到的噪音
只是你床上的野獸
在你的衣櫃裡,在你的腦袋
Exit light
Enter night
Grain of sand
離開光明
進入夜晚
籽粒沙
Exit light
Enter Night
Take my hand!
We're off to never never-land
離開光明
進入夜晚
牽著我的手
我們永遠進入夢想國度
Yeah, ha ha ha
耶,哈哈哈
Boom

Yeah, yeah
oh, whoa

We're off to never never-land
我們永遠進入夢想國度
Take my hand
We're off to never never-land
牽著我的手
我們永遠進入夢想國度
Take my hand
We're off to never never-land
牽著我的手
我們永遠進入夢想國度
We're off to never never-land
我們永遠進入夢想國度

睡魔是一個在北歐民間傳說的神話人物,當他們在晚上睡覺的時候,會將神奇的沙灑到孩子的眼睛帶來很好的夢。
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=6639213