網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Gnarls Barkley - Crazy瘋狂
2012/01/05 21:36:34瀏覽3664|回應0|推薦1

I remember when我記得當
I remember I remember when I lost my mind我記得我記得,當我失去了自我
There was something so pleasant about that place有關於那個地方那麼令人愉快的東西
Even your emotions had an echo即使你的情緒有回音
In so much space在這麼大的空間

And when you're out there而當你在那裡
Without care不小心
Yeah, I was out of touch是的,我脫節
But it wasn't because I didn't know enough但事實並非如此,因為我不知道是否足夠
I just knew too much我只知道太多

Mmm
Does that make me crazy?使我瘋了嗎?
Does that make me crazy?使我瘋了嗎?
Does that make me crazy?使我瘋了嗎?
probably 可能

And I hope that you are having the time of your life我希望你有你的生活
But think twice, that's my only advice但是,三思而後行,這是我唯一的建議

Mmm
Come on now, who do you現在來吧,你的人
Who do you, who do you, who do you think you are?你是誰,
你是誰 ,你認為你是誰?
Ha ha ha, bless your soul哈哈哈,祝福你的靈魂
You really think you're in control?你真以為你是在控制中?

Well,那麼,
I think you're crazy我認為你瘋了
I think you're crazy我認為你瘋了
I think you're crazy我認為你瘋了
Just like me就像我

My heroes had the heart to lose their lives out on a limb我的英雄們有愛心到喪失他們的生命或肢體
And all I remember is thinking, I wanna be like them我記得是想著,我要像他們一樣

Mmhmm
Ever since I was little, ever since I was little it looked like fun自從我小的時候,自從我小的時候,這看起來很有趣
And it's no coincidence I've come我來沒有巧合
And I can die when I'm done我可以死,當我完成

But maybe I'm crazy但是,也許我瘋了
Maybe you're crazy也許你瘋了
Maybe we're crazy也許我們瘋了
Probably可能

Ooh ooh mmm

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=6006027