網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Borgore - Cry me a river我泣如河流
2011/12/21 00:33:20瀏覽343|回應0|推薦1

 Cry Me A River : 
如河流  
You say you're lonely你說寂寞
You cried the long night through你哭漫漫長夜通過
Well you can cry me a river那麼你可以如河流
Cry me a river如河流
I cried a river over you哭成一條河淹過你

Now you say "I'm sorry"現在你說“對不起
For being so untrue為了使不真實
Well you can那麼你可以
Cry me a river如河流
Cry me a river如河流
I cried a river over you
如河流淹過你

Cry...哭泣

(Cry) Now you say you love me哭)現在你說你愛我
We're just [?]我們只是[?]
Come on, and cry me a river來吧,如河流
I cried a river over you如河流淹過

Bitch, I cried a river over you婊子如河流
My favorite sex partner was a shampoo我最喜歡的性伴侶一個洗髮水
Everyday praying for you to get a swine flue or to get raped my Bin Laden, and raped by his crew每天祈禱得到一個豬型煙道或獲得被強姦賓拉登他的乘員強姦
So now you say that you are sorry所以,現在你說你很抱歉
Please you just want me back cause I am big in the showbiz你只是想我回來的原因很大的娛樂圈
While I becoming [?] 成為[?]
You'll be crying [?]你會哭泣[?]
Cry bitch!哭泣婊子

(Cry) Cry...哭)哭...
Cry...哭...
Cry...哭...

You drove me, nearly drove me out of my head開車送我開車接近我的頭
While you never shed a tear雖然你從來沒有流下了眼淚
Remember, I remember all that you said請記住,我記得你說的[?]



[ These are Cry Me A River Lyrics on http://www.lyricsmania.com/ ] 
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5950254