網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
43%灼傷
2011/12/20 01:00:26瀏覽143|回應0|推薦0

i smell that whore
bring me back
bring me a brick
take my bottle
and break it
pour it all out
i pushed you too far
self absorb that pity
i want to knock you off your horse
i just feel it
everything's fine
spit on yourself
you're so beautiful
crack and chip off
like the sun won't
shine
down
take your medicine like a champ
while that sting can last a million years
self absorb that utopia
so bad
i just feel it

我的氣味,妓女
給我帶回來
給我一塊磚
拿走我的花瓶
並打破它
倒了
我推你太遠
自我吸收,可惜
我想敲你接近你的馬
我只是覺得
一切都很好
吐在自己
你如此美麗
裂縫和芯片關閉
像太陽不會
閃耀
下降
採取你的藥,像一個冠軍
同時,刺痛可以持續一萬年
自我吸收,烏托邦
如此糟糕
我只是覺得
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5947376