網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Whats goin on..發生甚麼事...[關於霸凌跟性向歧視]
2011/12/08 20:26:27瀏覽521|回應0|推薦0



看到了他的影片,我也悲傷了幾秒鐘,因為他是多麼的有勇氣公開他的事情,原來有這麼多朋友在支持,而仇恨者其實只是少數的3/1,只是在於我們要不要袖手旁觀,就如公益廣告所說的無視真的也是種霸凌,最後真的希望霸凌這些事情會結束,愛與和平^^

看影片前請先看這些
I made this video 4 months ago just before school was about to start. I was 13. It was a very emotionally dark time in my life. I made the video at 4:00am in the morning; I hadn't been sleeping at night for a long time, too many things going on in my head. I was dreading going back to school and I had not come out to my family yet. Only my closest friends knew. I didn't know how to say what I needed to say. All I could think about were all the bad things that had been happening at school last year, every year for that matter. I just couldn't bare to go through that anymore. I was done being fake happy, pretending hateful words didn't hurt, done hiding it from my family.
4個月前我做了這個視頻 ,就在學校即將開始。我13歲。這是我生命中最黑暗的時期,非常情緒化。我在凌晨4:00做這影片到早上,我很長一段時間晚上沒有在睡覺,在我的腦中的東西太多了。我害怕回到學校,我沒有跳脫出來,我的家庭。只有我最親密的朋友知道。我不知道怎麼說,我需要說什麼。我能想得到所有不好的東西,去年發生在學校,每年為此事。我只是快不能通過去了。我是假的快樂,假裝可恨的話沒有傷害,從我的家庭做隱藏。
So this video was made for my friends that had moved on to High School who were worried for me, to say to them that I was going to take a stand, and to the haters at my middle school that I'm not going anywhere. I am who I am. I posted the video here and told people were to find it. That was it. 
因此,該視頻是為我擔心的朋友錄的,對他們說,我本來打算採取的立場,在我初中的仇敵,我不會去任何地方的高中的朋友。我是誰。我在這裡發布視頻,並告訴人們找到它。就是這樣。
My friends were moved by the video and thought I did something important. I was encouraged to upload it to my Facebook page so more people could see it. Maybe it could help someone else going through the same thing. So I linked it Dec. 1st. My Parents saw it for the first time Dec, 2nd.
Then..... all this happened. 
和我的朋友們也為我做了一件移動視頻重要的事。我感到非常鼓舞上傳到我的Facebook頁面,讓更多的人可以看到。也許可以幫助經歷同樣事情的別人。因此,我於 12月1日。我的父母看到了的第一次,12月2日。
然後 .....這一切發生。
I never expected in a million years that it would have such a wonderful impact on so many people. I am truly humbled and truly thankful for all the love, encouragement and support from people all over the world. It's been incredibly overwhelming. I don't know what to say. Thank you so, so much!
我從來沒有想到在一萬年,這麼多的人都會有這樣美妙的影響。我真的自愧不如,真正為所有的愛,鼓勵和支持來自世界各地的人們表示感謝。它壓倒性的令人難以置信。我不知道該說些什麼。所以,這麼多,謝謝!
Lastly, yes you have seen me happy in a couple short videos replies I posted; I would think that would be a good thing , and yes I do have friends, my High School friends, and I have made friends because when I came out they realized that they had hurt me and that they fealt sorry. The video is real, and true.
最後,你看到我快樂的回複一對夫婦的簡短視頻,我會想,會是一件好事,我的朋友,我的高中同學,我和朋友,因為當我來到他們意識到,他們有傷害過我且他們誠懇的抱歉。視頻是真實的,和真實的。
In the last few months everything eventually came out in the open, I felt a huge weight off my shoulders; I'm happy, I'm excepted for who I am, I'm more confident and feel stronger every day.
Thank you all, Love and peace to all who are hurting.
Jonah Mowry
在過去幾個月,最終在開放一切,我覺得一個巨大的重量在我的肩上,我很高興,除了我認為我是誰,我更有信心和感覺每天。
謝謝大家,愛與和平為所有被傷害著的。
by Jonah Mowry
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5912054