網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Throw the Fight - Weakest Hour:最薄弱的一小時
2011/11/30 21:00:57瀏覽65|回應0|推薦0


Throw the Fight - Weakest Hour:最薄弱的一小時:
In my weakest hour I was waiting for a sign在我最薄弱的的時刻,我等待一個跡象
Something to help me through the sleepless nights, help me through一些事來幫助我渡過不眠之夜,幫助我通過
In my 在我
darkest hour I had given up on life我不得不放棄對生命的的最黑暗的時刻
So close to never waking up again如此接近永遠不會再次醒來
the emptiness it never ends | Bury me, lead me to an 永遠不會結束的空虛|把我埋了,導致我到
early grave tonight, I don’t want to hold on like this提早墳墓夜,我不希望繼續這樣
Where did you go when I was bleeding? Lying on the floor你去哪兒,我是在流血時?躺在地板上
Where did you 你在哪裡
go when I was reaching for you? Reaching GO當我為你到來?到來
Where did you go when I was bleeding?你去哪兒,我是流血時?
Where did you go when I was reaching for 你去哪兒了,當我來到
you?你呢?
In my weakest hour I chose alcohol instead of sharing my heart with the only one that ever really loved me all this time在我最薄弱的時刻,我選擇了酒精,而不是只有一個分享我的心真的愛我這段時間
When I tried to hate me I know you were standing there當我試圖恨我,我知道你是站在那裡
but I was wrapped up in my own regret, I’m sorry that it came to this 但我被包裹在自己的遺憾,我很抱歉,來到這
The loneliness and heartache that I’ve felt, it tears apart my dream of waking up so孤獨和心痛,醒來使我覺得它撕裂我的夢,
Bury me lead me to an early grave tonight, bury 埋葬了讓我提早墳墓夜,
me lead me tonight今晚埋葬了我
Where did you go when I was bleeding? Lying on the floor你去哪兒,我是在流血時?躺在地板上
Where did you go when I was reaching for you你去哪兒了,當我為你來到
Reaching來到
Where did you go when I was bleeding?你去哪兒,我是流血時?
Where did you go when I was reaching for you?你去哪兒了,當我為你來到?
There’s always something 總有一些
more更多
hold on until tomorrow堅持直到明天
There’s always something more總是有更多的東西
with laughter there is sorrow笑著悲傷
There’s always something more 總是有更多的東西
there’s always someone waiting at your door總是有人在你家門口等待
Where did you go when I was bleeding? Bleeding你去哪兒,我是流血時?流血時
Where did you go when I was 你去哪兒了,當我
reaching?到來?
When I was reaching當我到來

[ These are Weakest Hour Lyrics on http://www.lyricsmania.com/ ] 

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5886884