網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
James Morrison - I Won't Let You Go
2011/10/08 20:03:56瀏覽1786|回應0|推薦0

when it's black當這是黑色
take a little time to hold yourself花一點時間來保留你自己
take a little time to feel around需要一點時間去感受周圍
before it's gone在它不見了之前

you won't let go如果您不會放開 
but still keep on falling down但依然保持墜落著 
remember how you save me now現在記得你是如何拯救我 
from all of my wrongs, yeah都是我的錯,是的 

if there's love, just feel it如果有愛,只會感覺到它
if there's life, we'll see it如果有生命,我們會看到它 
this is no time to be alone, alone, yeah這沒有時間獨處,獨處,是的 
i won't let you go我不會讓你走 

say those words說這些話 
say those words like there's nothing else說這些話,想有沒有別的 
close your eyes and you might believe閉上眼睛,你可能認為 
there is some way out有一些出路 

open up打開
open up your heart to me now現在給我打開你的心
let it all come pouring out讓這一切來傾瀉而出 
there's nothing i can't take沒有什麼,我不能承受 

if there's love just feel it如果有愛,只會感覺到它
if there's life we see it如果有生命,我們看到它 
this is no time to be alone, alone, yeah這沒有時間獨處,獨處,是的 
i won't let you go我不會讓你走 
(won't let you go)(不會讓你走) 
(won't let you go)(不會讓你走) 

if your sky is falling如果你的天空是下墜著
just take my hand and hold you只會牽著我的手,抱著你 
you don't have to be alone, alone, yeah你不必獨自一人,獨自,是呀 
i won't let you go我不會讓你走 
(won't let you go)(不會讓你走)
(won't let you go)(不會讓你走)

and if you feel the fading of the light如果你覺得光芒衰退著
and you're too weak to carry on the fight你太虛弱,無法進行戰鬥 
and all your friends that you cared for have disappeared和你所關心的所有的朋友,已經消失 
i’ll be here not gone forever holding on我會在這裡永遠堅持著沒有走 

if there's love just feel it如果有愛,只會感覺到它
if there's life we see it如果有生命,我們看到它 
this is no time to be alone, alone, yeah這沒有時間獨處,獨處,是的 
i won't let you go我不會讓你走 
(won't let you go)(不會讓你走) 
(won't let you go)(不會讓你走) 

if there's love just feel it如果有愛,只會感覺到它
if there's life we see it如果有生命,我們看到它 
this is no time to be alone, alone, yeah這沒有時間獨處,獨處,是的 
i won't let you go我不會讓你走 
(won't let you go)(不會讓你走) 
(won't let you go)(不會讓你走) 

i won't let you go我不會讓你走 
i won't let我不會讓 
i won't let you go我不會讓你走
i won't let我不會讓 
i won't let you go我不會讓你走
i won't let you go我不會讓你走
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5717588