網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Pretty Rave Girl
2011/09/23 20:14:40瀏覽183|回應0|推薦1

I know this pretty rave girl我認識這非常狂野女孩
Always think about her對她始終想著
And when she says hi to me並且,當她對我說嗨
Butterflies go right through me蝴蝶通過我向右走
And when I see her dancin'而當我看到跳舞
Wanna take a chance in希望藉此機會
Getting a little closer越來越靠近一點
And maybe get to know her,也許可以去認識

I know this pretty rave girl我認識這非常狂野女孩
Always think about her對她始終想著
And when she says hi to me並且當她對我說嗨
Butterflies go right through me蝴蝶通過我向右走
And when I see her dancin'而當我看到跳舞
Wanna take a chance in希望藉此機會
Getting a little closer越來越靠近一點

I know this pretty rave girl我認識這非常狂野女孩
Always think about her對她始終想著
And when she says hi to me並且當她對我說嗨
Butterflies go right through me蝴蝶通過我向右走
And when I see her dancin'而當我看到跳舞
Wanna take a chance in希望藉此機會
Getting a little closer越來越靠近一點
And maybe get to know her也許可以去認識(X2)

I know this pretty rave girl (rave girl...)我認識這非常狂野女孩(狂野女孩...)(X7)

I know this pretty rave girl我認識這非常狂野女孩
Always think about her對她始終想著
And when she says hi to me並且當她對我說嗨
Butterflies go right through me蝴蝶通過我向右走
And when I see her dancin'而當我看到跳舞
Wanna take a chance in希望藉此機會
Getting a little closer越來越靠近一點

I know this pretty rave girl我認識這非常狂野女孩
Always think about her對她始終想著
And when she says hi to me並且,當她對我說嗨
Butterflies go right through me蝴蝶通過我向右走
And when I see her dancin'而當我看到跳舞
Wanna take a chance in希望藉此機會
Getting a little closer越來越靠近一點
And maybe get to know her也許可以去認識(X2)


I know this pretty rave girl (rave girl...)我認識這非常狂野女孩(狂野的女孩)

I know this pretty rave girl我認識這非常狂野女孩
Always think about her對她始終想著
And when she says hi to me並且,當她對我說嗨
Butterflies go right through me...蝴蝶通過我向右走

More lyrics更多歌詞: http://www.lyricsmode.com/lyrics/i/i_am_x_ray/#share
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5666640