網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Can I Take You Home?
2011/09/23 17:06:11瀏覽204|回應0|推薦0

Said her name was romance, I said I'm impulsive說她的名字是浪漫的,我說我衝動
swallowed my nerve and ate my dignity吞下我的神經,並吃了我的的尊嚴

I think I'm making progress,shes faking naive我覺得我的進展,她的天真偽裝
all this false innocence amuses me. I don't mean to rush or be obvious所有這種虛假的童心遊樂我。我並不是急於或很明顯
but like a magnet you keep pulling me into fixation, this mad compulsion但像一塊磁鐵,你拉我到固定,這瘋狂的強迫
Don't wanna stop. Will you come with me?Can i take you home?不想停止。你跟我來,我可以送你回家嗎?
Open yourself up to me and surrender. Can I take you home?開放自己,我投降。我可以送你回家嗎?
We lock out the world and we'll stay there forever. Say it to me-Three letters我們鎖定了世界,我們將永遠呆在那裡。說出我的三個字母
Fall from your mind to your mouth. Can I take you home?從你的頭腦,落在你的嘴。我可以送你回家嗎?
Am I second guessing? Am I asking to much?我的第二個猜測?我要求多少呢?
One simple word will set the record straight. Betrayed by clenched hands一個簡單的詞,將陷於打抱不平。手出賣握緊
Wear your smile like a mask. Your tightened fists, they give your heart away戴上你的微笑,像一個面具。收緊拳頭,他們讓你的心不見
I don't mean to rush, or be obvious, but my impatience keeps on dragging me我不急,或者是顯而易見的,但我的急躁情緒,就一直拖著我
into temptation, this mad compulsion到誘惑,這種瘋狂的的強制
Answer me now. Will you come with me? Can i take you home?現在回答我。你跟我來嗎?我可以送你回家嗎?
Open yourself up to me and surrender. Can I take you home?開放自己,我投降。我可以送你回家嗎?
We lock out the world and we'll stay there forever.我們鎖定了世界,我們將永遠呆在那裡。
Say it to me-Three letters fall from your mind to your mouth. Can I take you home? 比如說,我的三個字母從你的心屬於你的嘴。我可以送你回家嗎?
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5666178