網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
I Love Creedence Chinese Lyrics
2011/08/12 10:59:57瀏覽159|回應0|推薦0

I Love Creedence Chinese Lyrics

I am Creedence Clearwater Wright
Best friend of Elodie Eye
We've been tight since Percy Elementary, class of 1985
We moved together out to Philly after college
Took a two bedroom at South & 9th
I sold my violin so we could have it easy
El got her grandmother's money when she died
我是Creedence清水賴特
最好的朋友的Elodie眼
我們一直在緊張,因為珀西小學,1985年
我們搬到一起出去費城大學畢業後
找了兩個臥室和9日在南部
我賣我的小提琴,所以我們可以很容易
厄爾得到了她的祖母的錢,當她去世
We laughed like we were queens
and split our ballgowns at the seams
and every single time I'd dream
it was only El and me
But then she slipped away from me
She met a boy from New Jersey
and they fell fast in love of course
I swear it felt like a divorce
我們笑了就像我們皇后
和在接縫處分裂禮服
和每一次我的夢想
這只是我和厄爾
但後來她從我這裡溜走了
她認識了一個來自新澤西男孩
當然他們快速墬入愛河,
我發誓這感覺就像離婚
This September I'll be 26 years old
and El's the only one besides my dad
who's ever said "I love you Creedence"
今年九月,我將是26歲
和厄爾是唯一一個除了我爸
誰說過“我愛你Creedence”
Took got a job downtown
It's an hour on the bus each way
Typing letters for a lawyer in a bad toupee
It's dumb I know but it pays okay
市區得到了一份工作
這是每程一個小時的巴士
律師戴一個壞假髮打字
這是愚蠢的我知道,但薪水很OK
And did I mention I moved out
I got my own place off of South
And I've been living hand to mouth
for going on a year by now
And yes I still see El around
It's different but I can't say how
She cut her hair it's back to brown
She's living with her boyfriend now
而我提到我搬家
我有我自己的地方離開南方
而我一直靠手與口生活
在進行了一年的現在
是的我還是看到厄爾左右
,但我不能說它的如何不同
她剪她的頭髮又回到了棕色
現在她生活與她的男朋友
And since September I've been 26 years old
she's still the only one besides my dad
who's ever said "I love you Creedence"
而九月以來我一直在26歲
她仍然是唯一一個除了我爸
誰的說過“我愛你Creedence”
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5531564