網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
F**kin' Perfect
2011/07/27 12:27:26瀏覽254|回應0|推薦0



P!nk - 
作詞:PINK   作曲:PINK
made a wrong turn.. once or twice
dug my way out, blood and fire
bad decisions thats alright
welcome to my silly life
作出了錯誤的轉向..一次或兩次
挖我的出路,血和火
多數民眾贊成沒有問題糟糕的決定
歡迎到我的無聊生活

miss treated
miss-placed misundastood
miss knowing its all good
it didnt slow me down
miss taken
always hackin' guessing
under estimated
look im still around
錯過治療
錯過放下誤解
小姐都知道它的好
它並沒有慢下我來
錯過反應
始終 hackin“猜測
根據估計
看我仍然存在
pretty pretty please
dont you ever ever feel
like your less than
fucking perfect
pretty pretty please
if you ever ever feel like your nothing
your fucking perfect to me...
請很漂亮的
你不曾感到過
喜歡你的不足
他媽的完美
請很漂亮的
如果你曾經感到過你喜歡的什麼
你他媽的完美的我...
your so mean (your so mean), when you talk about
yourself
you were wrong
change the voices in your head
make them like you instead
so complicated, look how we're makin'
filled with so much hatered, such a tired game
it's enough ive done all i can think of
chased out all my demons, ive seen you do the same
您這樣的意思(您這樣的意思),當你談論
自己
你錯了
改變的聲音在你的腦袋
而不是讓他們喜歡你,
這麼複雜,看我們如何作“
充滿了這麼多仇恨者,這樣的疲累遊戲
這是我曾做了足夠的所有我能想到的
追補了我所有的惡魔,我曾見過你這樣做
pretty pretty please
dont you ever ever feel
like your less than
fucking perfect
pretty pretty please
if you ever ever feel like your nothing
your fucking perfect to me...
請很漂亮的
你不曾感到過
喜歡你的不足
他媽的完美
請很漂亮的
如果你曾經感到過你喜歡的什麼
你他媽的完美的我...
the whole worlds scared so i swollow the fear
the only thing i shoul dbe drinkin' is an ice cold beer
so cool, in line and we try try try
but we try to hard, its a waste of my time
done looking for the critics 'cuz they're everywhere
they don't like my jeans they don't get my hair
change ourselves yeah we do it all the time, why do we
do that? why do i do that? (why do i do that?)
整個世界的恐懼,所以我吞下的恐懼
我唯一應當 DBE邊喝邊“是一個冰冷的啤酒 "PS:DBE 二苄醚dibenzyl ether"
太酷了,在網上和我們嘗試嘗試嘗試
但我們盡量努力,其浪費我的時間
完成尋找批評“因為他們無處不在
他們不喜歡我的牛仔褲,他們沒有得到我的頭髮
改變自己是的,我們做這一切的時候,我們為什麼
這樣做呢?我為什麼這樣做呢? (我為什麼這樣做呢?
pretty pretty please
dont you ever ever feel
like your less than
fucking perfect
pretty pretty please
if you ever ever feel like your nothing
your fucking perfect to me...
請很漂亮的
你不曾感到過
喜歡你的不足
他媽的完美
請很漂亮的
如果你曾經感到過你喜歡的什麼
你他媽的完美的我...
your perfect your perfect
你的完美的完美
pretty pretty please
if you ever ever feel like your nothing
your fucking perfect to me...
請很漂亮的
如果你曾經感到過喜歡你的什麼
你他媽的完美的我...

歌詞引用自BBOX
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5472612