網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Wolf's Rain - Gravity
2011/07/25 01:21:33瀏覽193|回應0|推薦0

Been a long road to follow
Been there and gone tomorrow
Without saying goodbye to yesterday
一段很長的路可循
去過那裡,明天消失
沒有告別
昨天
Are the memories I hold
Still valid?
Or have the tears deluded them?
我認為回憶
是否仍然有效?
還是眼淚迷惑
呢?
Maybe this time tomorrow
The rain will cease to follow
And the mist will fade into one more today
Something somewhere out there keeps calling
Am I going home?
Will I hear someone?
Singing solace to the silent moon
也許明天這個時候
雨水將不再跟隨
霧氣將會逐漸減退進入一個更多今天
一些地方在那裡保持通話
要回家
我會聽到有人
歌唱安慰無聲的
月亮
Zero gravity
Whats it like?
am i alone
重力
它是什麼樣子?
我孤獨

Is somebody there beyond these heavy aching feat
Still the road keeps telling me to go on
是否有人超越這些沉重的疼痛壯舉
在路上不斷告訴我去走
Something is pulling me
I feel the gravity
Of it all
 有東西拉著我
我感覺到重力
這一切


( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5464154