網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
downfall
2011/07/23 17:42:15瀏覽175|回應0|推薦1



Fear in me so deep it gets the best of me,
In the fear I fall, here it comes face to face with me,
Here I stand, hold back so no one can see,
I feel these wounds, step down, step down,
step down.
恐懼在我這麼深,得到最好的我,
在怕我墬落,說到這裡與我面對面,
我的立場在這裡,所以忍住沒有人可以看到,
我覺得這些傷口,逐步下降,逐步下降,
逐步下降。

(am I) Breaking Down
Can I break away
Push me away, make me fall,
Just to see, another side of me,
Push me away, you can see,
what I see, the other side of me.
(我)打破
我可以擺脫
推開我,讓我墬落,
剛剛看到,我的另一面,
推開我,你可以看到,
我看到,我的另一面。
Fall back on me, and I'll be the strength I need,
to save me now, just come face to face with me,
stay in place you'll be the first to see, me heal these wounds,
step down, step down, step down, down
依傍我,我將我需要的力量,
救我現在,剛剛與我面對面,
留在地方,你會首先看到,我治愈這些傷口,
逐步下降,逐步下降,逐步下降,下降
I'm not breaking, down
can I break away
push me away, make me fall,
just to see another side of me,
push me away you can see,
what I see, the other side of me
我沒有破壞,下降
我可以擺脫
推開我,讓我墬落,
正好看到另一面的我,
推開我可以看到,
我看到,我的另一面
Go!

Fall, can I break away
push me away, make me fall,
just to see another side of me,
push me away you can see,
what I see, the other side of me
墬落,我可擺脫
推開我,讓我墬落,
正好看到另一面的我,
推開我可以看到,
我看到,我的另一面
No one can see anything on the other side of me
I walk, I crawl, losing everything and waiting for the downfall
No one can see everything on the other side of me
I walk, I crawl losing everything on the downfall.
Downfall, Fall.
沒有人能看到什麼,另一邊的我
我走,我爬,失去一切,等待滅亡
沒有人能看到的一切,另一邊的我
我走,我爬失去一切的倒台。
衰落,墬落。
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5459753