網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
You Fade Away
2011/07/22 09:55:48瀏覽159|回應0|推薦0



Break the rest of my day
You always look so grey, you fade away
中斷我的休息日
你總是顯得那麼陰沉,你逐漸消失
Telling me to obey
When really you're the prey, you fade away
告訴我服從
當你是真正的獵物,你逐漸消失
Let me lead you astray
Into a blind foray, you fade away
讓我帶你誤入歧途
進入盲目涉足,你逐漸消失
Break the rest of my day
You always look so grey, you fade away
中斷我的休息日
你總是顯得那麼陰沉,你逐漸消失
~

Break the rest of my day
You always look so grey, you fade away
中斷我的休息日
你總是顯得那麼陰沉,你逐漸消失
Try your best to convey
Your most dishonest way, you fade away
請盡量傳達
你最不誠實的方式,你會逐漸消失
Let me leave you halfway
between the night and day, you fade away
讓我離開你半途而廢
晝夜之間,你逐漸消失
Break the rest of my day
You always look so grey, you fade away
中斷我的休息日
你總是顯得那麼陰沉,你逐漸消失
~

I see you've learnt how to fly
But your wings are clipped and the wind is dark and heavy
我看你已經學會了怎麼飛
但是你的翅膀被剪斷,風是黑暗和沉重

No you don't have to lie
The voice inside reveals what you want me to be
不,你沒有說謊
裡面的聲音表明你要我
Fighting your way upstream
To tell me everything's fine and then I see
逆流而上的方式戰鬥
告訴我一切都很好,然後我了解
Maybe it's all a dream
I'd think it so but the marks you left upon me
也許這是所有夢想
我覺得這樣,你離開我後標記

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5454950