網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
In Search of Diamonds (Minecraft / Music Video)
2011/06/07 02:13:12瀏覽300|回應0|推薦0

=== LYRICS =====歌詞 ===

Woke up this morning on the beach,
Started walking, it's my regular routine.
I was on the search for some diamonds,
Let me tell you just what I've seen.
早上醒來的時候在沙灘上,
開始步行,這是我經常例程。
我在尋找一些鑽石,
讓我告訴你什麼我見過。

I saw...
我看到...
a castle with a view,
fields of bamboo,
guy from Kung Fu,
a giant screw,
a kangaroo,
some chicken stew,
and the woman who lived in a shoe.
城堡與櫥窗,
竹田,
功夫男人,
一個巨大的螺絲,
袋鼠,
一些燉雞,
和女人住在一鞋。

I saw...
我看到...
a white whale,
the holy grail,
Pirate ships without a sail,
air mail,
volcano fail,
pyramids not to scale,
and some things I should not go into detail.
白鯨,
聖杯,
海盜船沒有帆,
航空郵件,
失敗火山,
金字塔不按比例,
有些事情我不應該進入細節。

You never know what you will find
shaping a world that's in your mind.
See for yourself and walk with me
你永遠不知道你會發現
塑造的世界,在你的心中。
看到自己和我一起走

A world of wonder, a land of beauty.
Across the mountains and over the sea
but I still haven't found any diamonds.
一個世界奇蹟,一個美麗的土地。
越過高山越過海洋
但我還沒有發現任何鑽石。

I've been walking around for miles,
still no diamonds to be found.
Maybe I should look underground.
我已經走了數英里左右,
鑽石還沒有被發現。
也許我應該尋找地下。

I started digging a hole,
drilling through dirt, then I fell through,
landed in some water.
What have I gotten myself into?
我開始挖了一個洞,
鑽土,然後我告吹,
降落在一些水。
我有什麼自己得到??

I saw...
我看到...
Lava lake near the core,
Kratos from God of War
mushroom spore,
liquor store,
statue of dumbledore.
核心附近的熔岩湖,
來自戰神奎托斯
蘑菇孢子,
酒店,
雕像鄧布利多。

Wooden shed with a bed,
spiders and the undead,
arrowhead,
loaf of bread,
giant spool of golden thread.
木棚有一張床,
蜘蛛和亡靈,
箭頭,
麵包麵包,
巨型線軸的金線。

I saw a sparkle in the dark.
I put my axe right through that mark.
At last found me some diamonds.
Oh I'm so happy I could ride a pig!
我看到了一個在黑暗中閃閃發光。
我把我的斧頭的權利,通過該商標。
我終於找到了一些鑽石。
哦,我很高興我能騎豬!


( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5296329