網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
kismet
2011/04/30 23:42:12瀏覽280|回應0|推薦0

Kismet lyrics
天命歌詞
Didn't mean to take you for granted
Didn't mean to show I don't care
Didn't mean to throw away this once in a lifetime of chance
Being with you
不是故意把你視為理所當然
不是故意要顯示我不在乎
不是故意要扔掉這個千載難逢的機遇
和你在一起
And I'll drive for 2 hours
To bring Butterfingers
I don't mind the distance
This kismet's a dance
而且我開車2小時
笨拙的停下
我不介意距離
這天命的舞蹈
This time I surrender
My everything forever
Life doesn't matter
Just our souls together
這一次,我投降
我的一切永遠
生命無所謂
只是我們的靈魂相聚
Pride no longer has room in me
On bended knees in public I cry
Your name for everyone to know that I love you, I love you
Please hear me now
傲慢不再有我餘地
在公眾彎下膝蓋我在哭
你的名字給大家知道我愛你,我愛你
現在請聽我說
And I'll drive for 2 hours
To bring Butterfingers
I don't mind the distance
This kismet's a dance
而且我開車2小時
笨拙的停下
我不介意距離
這天命的舞蹈
[ Lyrics from: http://www.lyricsmode.com/lyrics/s/silent_sanctuary/kismet.html ]
This time I surrender
My everything forever
Life doesn't matter
Just our souls together
這一次,我投降
我的一切永遠
生命無所謂
只是我們的靈魂相聚
This time I surrender
My everything forever
Life doesn't matter
Just our souls together
這一次,我投降
我的一切永遠
生命無所謂
只是我們的靈魂相聚
And I'll drive for 2 hours
To bring Butterfingers
I don't mind the distance
This kismet's a dance(dance, dance)
而且我開車2小時
笨拙的停下
我不介意距離
這天命的舞蹈(舞蹈,舞蹈)
This time I surrender
My everything forever
Life doesn't matter
Just our souls together
這一次,我投降
我的一切永遠
生命無所謂
只是我們的靈魂相聚
This time I surrender
My everything forever
Life doesn't matter
Just our souls together
這一次,我投降
我的一切永遠
生命無所謂
只是我們的靈魂相聚
This time I surrender
My everything....(my everything)..ooohh...
這一次,我投降
我的一切永遠....(我的一切)..喔喔...
And I'll drive for 2 hours
To bring Butterfingers
I don't mind the distance
This kismet's a dance
而且我開車2小時
笨拙的停下
我不介意距離
這天命的舞蹈
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5155706