網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Fire by Second Person
2011/04/28 16:55:07瀏覽226|回應0|推薦0


Lyrics to Fire 火:
I used to play with matches我以前玩火柴
When I was very small 當我很小
Legends of wolves and witches狼和女巫的傳說
I memorised them all我記住他們
So many nasty stitches因此,許多討厭的針
So many jagged blades因此,許多鋸齒刀片
I tidied up the pieces 我嘗試收拾殘局
I tried to mend my ways我試圖我的方法修補
But he came right out of nowhere 但是,他不知從哪裡冒出來正確
Like an unfamiliar tune就像一個不熟悉的曲子
Sat down upon my armchair在我的椅子坐了下來
And opened up my wounds打開了我的傷口
I put up no resistance我提出的不抵抗
So insistent was desire因此,堅持渴望
But one of my addictions is但我的一個嗜好是
I used to play with fire我曾經玩火

Do you你
Do you have a light你有火柴
Do you have the time of day你有一天的時間
Would you你會
Would you save a life你能拯救一個生命
If you had a life to save如果你有一個生命來拯救

How sweetly we collided我們多麼動聽啊撞上
Just like two meteors就像兩個流星
For days he did as I did幾天來,他沒有像我一樣
Mixed drinks and metaphors混合飲料和隱喻
Oh so much phosphorescence哦,這麼多的磷光
We added spark to spark我們增加了火花,火花
I should have learnt my lesson我應該吸取了教訓
Already broke my heart已經打破了我的心

And I said我說:

Do you你
Do you have a light你有火柴
Do you have the time of day你有一天的時間
Would you你會
Lend your light to mine我借給你的火柴
Do you want to come and play你要來玩

I engineered the chaos本人設計了混亂
I burnt the fortress down我燒下來的堡壘
Who knew about the lives lost誰知道關於逝去的生命
Who took a body count誰拿走了累累白骨
In my act of supplication在我的懇求行為
I asked him for his help我問他有他的幫助
But I was an imposition但我是一種負擔
I had to ask myself我不得不問自己
I had to ask myself我不得不問自己

Do you你
Do you have a light你有火柴
Do you have the time of day你有一天的時間
Would you你會
Would you save a life你能拯救一個生命
If you had a life to save如果你有一個生命
To save來拯救

[ These are Fire Lyrics on http://www.lyricsmania.com/ ] 

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5147345