網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Tarja - I Feel Immortal ft. Jason Hook
2011/04/06 13:38:41瀏覽321|回應0|推薦0

Genre/Lang. : Rock/Metal:搖滾/金屬
(Feat. Jason Hook)

Whenever I wake up 
I'm lost and always afraid 
It's never the same place 
I close my eyes to escape 
The walls around me 
And I drift away inside the silence 
Overtakes the pain 
And in my dreams 
每當我醒來
我迷失並始終害怕
這是從來沒有在同一個地方
我閉上眼睛逃避
牆壁圍繞在我周圍
而我寂靜裡漸行漸遠
超越痛苦
在我的夢想

I feel Immortal 
I am not scared 
No I'm not scared 
I feel Immortal 
When I am there 
When I am there 
我覺得不朽
我不害怕
不,我不害怕
我覺得不朽
當我在那裡
當我在那裡
Whenever I wake up 
The shards of us got between 
Always the same day 
Frozen only in the fringe 
I surrender to the sleep 
And leave the heart behind me 
There's no death to feel 
And In my dreams 
每當我醒來
我們獲得的碎片之間
總是在同一天
在冰封的邊緣
我順從的睡眠
而在我身後留下的心
有沒有死亡的感覺
在我的夢想

I feel Immortal� 
我覺得不朽
So far or right beside me 
So close but they can't find me 
Slowly time forgets me 
I'm lonely only dreaming 
到目前為止,在我的身邊或向右
如此接近,但他們無法找到我
時間慢慢忘記我
我很孤獨只是在做夢
I feel Immortal� 
我覺得不朽
I feel Immortal
我覺得不朽
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5057309