網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Heaven-UNKLE
2011/03/28 15:57:02瀏覽343|回應0|推薦0

Where's the Seraphim
Where's the money that we made
Where's the open gate
Where's the fortune that we saved
哪來的天使
哪來的錢,我們就
在哪裡大門
哪來的財富,我們得救

Heaven's here for you and me
With every falling curl
Heaven's here for you and me
we gained ourselves the world
天堂在這裡為你和我
下降捲曲
天堂在這裡為你和我
我們獲得了我們自己的世界

Hit the Motorway
I can take it all at speed
I got everything
I got everything you need
擊中高速公路
我可以把握全部的速度
我得到的一切
我有你需要的一切

Heaven's here for me and you
scattered out with pearls
Heaven's here for me and you
we gained ourselves the world
天堂在這裡為我和你
珍珠
天堂我和你在這裡
我們獲得了我們自己的世界

Where's the warrior of light
with gates of solid gold
Paranoia through the fight
with dreams that never fold
Heaven's here for me and you... 


哪來的戰士榮
純金堅實的門
妄想透過鬥爭
從未牢固夢想
天堂在這裡為我和你...

有趣的爆破加上滑板高手們
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5027810