網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
我們永不改變We Never Change
2011/01/06 11:16:07瀏覽452|回應0|推薦1
個人覺得這是首很純樸的音樂,高唱著知足和滿足的需求

I wanna live life and never be cruel.我想生活決不殘酷的
I wanna live life and be good to you.我要生活,並給你好的

And I wanna fly and never come down.我還要,永遠不要下來。
And live my life and have friends around.過我生活,並周圍朋友

We never change, do we? no, no我們永遠不變的,是嗎?不,不
We never learn, do we?我們永遠都學不會,是嗎?

So I wanna live in a wooden house.所以,我希望生活在一個木製的房子。

I wanna live life and always be true.我要生活,始終是真實的
I wanna live life and be good to you.我要生活,並給你好的

And I wanna fly and never come down.我還要,永遠不要下來。
And live my life and have friends around.過我生活,並周圍朋友

We never change, do we? No, no我們永遠不變的,是嗎?不,不
We never learn, do we?我們永遠都學不會,是嗎?

So I wanna live in a wooden house,所以,我希望生活在一個木製的房子。
where making more friends would be easy.使結交更多的朋友會很容易

Oh, and I don’t have a soul to save.哦,我沒有靈魂的拯救
Yes, and I sin every single day.是的,我每一天的罪

We never change, do we?我們永遠不變的,是嗎?
We never learn, do we?我們永遠都學不會,是嗎?

So I wanna live in a wooden house,所以,我希望生活在一個木製的房子,
Where making more friends would be easy.使結交更多的朋友會很容易
I wanna live where the sun comes out ...我要住在太陽出來的地方...



( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4769076